Google geeft zoekresultaten raar weer?

Pagina: 1
Acties:

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2025

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
Ik krijg nu bij google de zoekrestultaten op de volgende manier op mijn scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.glaces.nl/google.JPG

Zoals je ziet zit er aan de linker kant een balk die ik zeer en dan ook zeer irritant vind. Ik gebruik Firefox en ik IE zie ik dit niet verschijnen.... Weet iemand hoe ik die balk weg krijg en gewoon de zoekrestultaten over het hele scherm krijg?

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Ben gelukkig niet de enige dus.

Ik gebruik trouwens Win XP en IE6

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Ik hoop niet dat dit iets is wat ze vanuit google zelf aan het invoeren zijn. Ik vindt het namelijk uiterst irritant en het zou voor mij de reden zijn om te gaan uitwijken naar een andere zoekmachine...

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jep, dit is hoe het er uit gaat zien.

En zeik er aub niet op, als je Firefox gebruikt bestaat er nog altijd iets als GreaseMonkey, en er zijn ook zat andere zoekmachines. Ook went alles, zelfs een klein wit balkje links ;)

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-01 19:13
Ik kan je zeggen, dit is geen verandering van Google op het moment.

Ik had ooit een link gekregen, waarop je moest klikken voor deze Lay-out van google. Met een simple andere URL kun je dit weer terugveranderen.

Dit helpt wel een beetje bij het zoeken, ik zal zelf ook wel even zoeken :).

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Ik zeik ook niet! Ik ga alleen nu wel uitkijken naar een andere zoekmachine.... Kracht van google wat altijd geen poespas.....Dat is het nu alleen wel een beetje aan het verliezen.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
http://www.google.nl/webhp?hl=nl, na het gebruiken van deze link geen last meer van gehad ?

[ Voor 45% gewijzigd door djexplo op 07-10-2006 20:39 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:45

Patriot

Fulltime #whatpulsert

vuhuy schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:33:
Ik kan je zeggen, dit is geen verandering van Google op het moment.
Wat bedoel je daar precies mee?
Want dit is toch echt wel iets dat google langzamerhand in gaat voeren, het komt ook bij mij steeds vaker tevoorschijn.

@Martin.h: Je reageert wel een beetje overdreven. Je doet nu alsof er allemaal poespas bij is gekomen, terwijl er alleen een paar linkjes verplaatst (ze stonden eerst boven het zoekveld) zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Patriot op 07-10-2006 20:41 ]

• martin.h

martin.h

Topicstarter
djexplo schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:37:
http://www.google.nl/webhp?hl=nl, na het gebruiken van deze link geen last meer van gehad ?
Nope heb er nog steeds last van...

@Patriot: Nee, maar dit is de wel bekende druppel. Ik heb zaken liever overzichtelijk en simpel. Dit is in mijn ogen gewoon drukker en leest voor mij niet fijn.

[ Voor 25% gewijzigd door martin.h op 07-10-2006 20:46 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:45

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hmm, succes met het vinden van een rustiger ogende zoekmachine dan. Je kunt overigens ook de Firefox extension CustomizeGoogle proberen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Cookies enzo al verwijderd?

Met die url van diegene hierboven is het wel opgelost

[ Voor 51% gewijzigd door ThinkPad op 09-10-2006 19:03 ]

Pagina: 1