Toon posts:

[Vista RC2 64bit] installatie start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de 64bit RC2 gedownload vandaag, op minimale (2x) snelheid gebrand en wilde installeren door m te gebruiken als Boot-ROM. Ik hoor de DVD 1 keer opspinnen, dan breekt ie af en gebeurt er helemaal niks meer. Dus ook geen melding dat er niet geboot kan worden van de DVD, of gewoon doorgaan met booten vanaf mn HDD waar XP nog op staat.
Heb al mn hele systeem gestript gehad, werkt allemaal niet. De 32bit versie kan ik wel installeren, maar ik heb natuurlijk niet voor niets een Athlon 64 gekocht...
Wie kan me helpen? Thanks.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:28

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je de dvd gecheckt na het branden oftie wel gelukt was? Iso corrupt geraakt bij het downloaden?

Rail Away!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-03 22:26
Probeer die cd is in een andere 64 bit pc op probeer hem op te starten vanuit widows.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er inmiddels achter, Microsoft praat poep. Had de dvd netjes gebrand op 2x, maar dat werkte dus niet. Toen was ik eigenwijs en brandde hem op 8x. Toen werkte het wel...

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Hier was het omgekeerd, ik moest echt op lage snelheid branden om die DVD in een keer goed te bakken. Bij RC1 had ik dat ik met 1 DVD kon opstarten, en dan vervolgens tijdens de installatie de ander erin moest leggen. Maar nu heb ik dus een compleet goeie DVD door op lage snelheid te branden :)