Toon posts:

XP - Vensters/taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een irritant euveltje.. als ik bijvoorbeeld een aantal programma's heb open staan in mijn systeemtray en ik wil een programma openen blijft het oranje knipperen en moet ik dubbelklikken wil het maximaliseren waarbij het niet eens op de voorgrond komt.

Wie heeft hier een oplossing voor? Thanks.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat voor vage applicaties heb je allemaal geinstalleerd staan dan? Heb je dit probleem in safe-mode ook? Sinds wanneer heb je dit probleem; heb je niet toevallig iets raars geinstalleerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:05:
Wat voor vage applicaties heb je allemaal geinstalleerd staan dan? Heb je dit probleem in safe-mode ook? Sinds wanneer heb je dit probleem; heb je niet toevallig iets raars geinstalleerd?
Jep, iets raars geinstalled.. helemaaaaaal niet aan gedacht.. stom van me. Me PC werkt weer als een tierelier. Thanks.. topic kan gesloten worden.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
--> Nominatie meest vage topic 2006

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Palomar, dat hoef je niet te melden in het topic zelf. ;)

Livingdaylight: post ook nog even welk programma het was, dat is altijd nog handig voor de search.

Signature