Multiplayer race game voor 12 of meer man

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 20:20

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Hey, binnenkort heb ik weer een middelgrote LAN.
Een potje racen is dan altijd leuk, maar de meeste race games ondersteunen maar tot 8 man, zodat er hier en daar een man of wat in verschillende games NFS, DTM, Flatout, 1nsane, MBR en zo zitten te spelen.
Welke race game kan minstens 12 man aan (liever nog wat meer).
Mag ook best een wat ouder spel zijn, als er maar veel mensen tegelijk mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Misschien is dit wel wat?

[PC] Trackmania Nations Deel 4

En nog gratis ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Hmja, maar Trackmania is toch wat anders rijden dan gewone race games. Bijvoorbeeld dat het bijna onmogelijk met een stuur en pedalen te spelen is, en dat het niet echt tegen elkaar racen is, maar ieder voor zich zo snel mogelijk een bepaalde afstand/track af te leggen.
Ik heb zelf een Live for Speed license, en dan kun je zelfs online met 20 man probleemloos racen. Dus er zullen toch wel meer games zijn die je op een LAN met meer dan 10 man kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

F1 Challenge 99-02
RFactor
DTM Race Driver 3
Live For Speed S2
GTR 1
GTR 2

Dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jejking op 09-10-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Topicstarter
Tnx :)
LFS heb ik zelf een licentie van, dus daar weet ik iets meer van. Wel een beetje lastig voor de incidentele racer :) net als rFactor.

Van de anderen kan ik zo snel geen multiplayer-aantallen vinden. Van DTM3 zie ik 12 man WLAN, maar dat is de PSP uitvoering. Gelds dat ook voor de PC uitvoering?

Bij F1 Challenge staan zowel in de openingspost op GoT als op de website niet vermeld hoeveel mensen op een LAN kunnen spelen. Weet je meer?

Zelfde geldt voor GTR2 (en 1), zowel in de OP als op de website geen aantallen.

Flatout2 leek me ook wel leuk, maar zelfs daar op de website niks te zien over aantallen multiplayer.
Pagina: 1