Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over het aankopen op cd-wow.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil battlefield 2142 kopen alleen bij de winkels van 60 euro vind ik redelijk prijzig...
Via kieskeurig kwam ik op cd-wow.nl die hebben battlefield 2142 voor 35 euro.
Toen ik nog een keer naar battlefield 2142 ging kijken stonden er 2 versie en van 60 en van 35 wat is hier het verschil tussen ?

de link over die 2 battlefields

Bedankt voor het helpen

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34

-ET-

Phone Home

Miscchien een foutje op de site. Heb je hen al gemailt met de vraag wat het verschil is?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
Play.com lijkt er maar één te hebben voor 40 euro. Zou best kunnen dan? http://play.com/Games/PC/...42&searchsource=0&cur=258

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:18
Het verschil met de goedkopere is dat je een soort OEM versie krijgt van de game. Dus enkel de DVD in een papieren zakje, handleiding en de serial key in een kartonnen doos dus niet in de originele hoesje.

Dit had ik ook met Broken Sword 4 en Titan Quest. Ik geef niet veel om een hoesje dus vind ik het niet erg.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Nee, die goedkope is gewoon eentje in een doosje, met handleiding enzovoorts!
Gisteren ontvangen. Verpakking is de Asia/Pacific version (not to be sold outside...) en net als met HL2, BF2, BF2SF doet die het hier gewoon na registratie met NL-gegevens ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Kwestie van zelf even informeren / rondvragen. Een topic hiervoor op GoT is zwaar overkill ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.