Toon posts:

Windows Mobile probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum gebruikers. Ik heb zojuist mijn Acer N311 binnen gekregen. Ik heb er wat mee gerommelt, een word documentje gemaakt en weer verwijderd.

Nu is het probleem dat, elke keer als ik Word Mobile wil starten hij een foutmelding geeft (zie foto).

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sun/PICT0002.jpg

Ik heb al een zachte en harde reset geprobeerd, maar nogsteeds wil mijn PDA, Word Mobile niet starten.

Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen,

Alvast bedankt,
Paul

(Ik heb deze vraag op het het www.pocketinfo.nl forum gepost, daar hadden ze het over het besturingssysteem opnieuw instaleren, maar ik hoop dat ik dit kan voorkomen omdat ik daar bij PDA's geen ervaring mee heb)

Heeelp! :X

Verwijderd

Haal eens je SD kaartje eruit mocht je dit nog niet gedaan hebben. (Of wis je word document)

Misschien staat daar een fout/corrupt Word bestand op waardoor je Word crasht. PocketPC's die scannen namelijk meestal heel snel automatisch al je geheugen naar de documenten die ze eventueel kunnen openen. Aangezien je Word de eerste keer werkte zal waarschijnlijk niks mis zijn met je rom zelf. En dat zou een hoop ellende besparen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 17:56 ]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-07 17:00
En als je nou eens een word bestand opent dat wel gewoon werkt, dan word afsluit en hem weer opstart?

Het opnieuw installeren van de rom is trouwens appeltje-eitje, stuk simpeler dan een gewone windows install ;).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:53:
Haal eens je SD kaartje eruit mocht je dit nog niet gedaan hebben. (Of wis je word document)

Misschien staat daar een fout/corrupt Word bestand op waardoor je Word crasht. PocketPC's die scannen namelijk meestal heel snel automatisch al je geheugen naar de documenten die ze eventueel kunnen openen. Aangezien je Word de eerste keer werkte zal waarschijnlijk niks mis zijn met je rom zelf. En dat zou een hoop ellende besparen.
Zonder SD kaart, zelfde probleem. Ik had wel opeens op mn SD kaart een bestandje staan, een ".DHS" bestand. Ik heb geen idee wat die daar doet, maar ik heb hem gewoon laten staan.
Thaan schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:55:
En als je nou eens een word bestand opent dat wel gewoon werkt, dan word afsluit en hem weer opstart?

Het opnieuw installeren van de rom is trouwens appeltje-eitje, stuk simpeler dan een gewone windows install ;).
Nup, zelfde probleem, zelfde foutmelding.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe.. Als het echt aan gaat komen op het opnieuw instaleren van de ROM, hoop ik dat ik daar een beetje hulp bij kan krijgen. De ROM zelf heb ik al gedownload.

Het zijn 4 bestandjes:
Chain.lst
NBOOT.nb0
Flash.dio
Superipl.nb0

Ik heb geen idee wat ik daarmee moet doen, uiteraard is alles te vinden op 't internet. Maar toch.

Verwijderd

Ik vind het maar vreemd dat je Word de eerste keer wel werkte. Dan zou je toch denken dat je ROM gewoon goed is/was? En normaal dan ook niet verandert. (Dus je 'OS').

Maar als het zelfs niet opgelost is na een hard reset (alles is dan ook daadwerkelijk weg en weer 100% gereset als nieuw?) en zonder geheugenkaartje erin zou je dan van de andere kant weer wel denken dat er iets is met je OS zelf..
Vreemd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:58:
Ik vind het maar vreemd dat je Word de eerste keer wel werkte. Dan zou je toch denken dat je ROM gewoon goed is/was? En normaal dan ook niet verandert. (Dus je 'OS').

Maar als het zelfs niet opgelost is na een hard reset (alles is dan ook daadwerkelijk weg en weer 100% gereset als nieuw?) en zonder geheugenkaartje erin zou je dan van de andere kant weer wel denken dat er iets is met je OS zelf..
Vreemd
Sorry voor de late reactie, maar het probleem is intussen opgelost met wat hulp van een member van het PocketInfo forum.

Iniedergeval bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:41:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar het probleem is intussen opgelost met wat hulp van een member van het PocketInfo forum.

Iniedergeval bedankt voor het meedenken.
Geen probleem hoor :)

Maar wat was de oplossing? Misschien wel handig als iemand met hetzelfde probleem dit topic tegen komt.
Pagina: 1