setpoint 'ziet' mx610 logitech muis niet

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-01 00:21
Heb net vandaag de Logitech mx 610 gekocht. Bij het aansluiten van de muis (bluetooth usb zender ontvanger) werd alles netjes geinstalleerd, en kon ik gelijk muizen.
Maar om de extra knoppen werkend te krijgen moet men setpoint installeren. Cd erin en installeren maar. Helaas kan ik in setpoint niks instellen. De enige tab die ik krijg is 'extra'. Hiermee kan je setpoint instellingen wiijzigen, maar geen muis instellingen. In een review heb ik al gezien wat ik eigenlijk hoor te zien, en dat is een extra tabje met de muisinstellingen. Maar helaas. Het mag niet zo zijn.
Van de logitech site heb ik al de nieuwste setpoint gehaald, en ook heb ik mouseware geprobeerd. Ook dit werkt niet.
Iemand een idee?

• elmertje
Trouwens, wat misschien er mee te maken kan hebben is dat het draadloze toetsenbord van Trust gezien wordt als een logitech toetsenbord. Kom ik net pas achter. Beetje vreemd toch?
Het was eerst een setje van muis en toetsenbord van trust. Maar de drivers hiervan heb ik nooit geinstalleerd. Dit was totaal niet nodig. De ps2 kabel van de muis heb ik eruit gehaald, en de batterijen zijn eruit. Dus dit kan toch geen kwaad meer? Er is verder ook geen muis meer geinstalleerd ofzo in apparaatbeheer.

[ Voor 36% gewijzigd door elmertje op 09-10-2006 19:05 ]

• elmertje
(een berichtje om deze topic weer omhoog te krijgen. Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem, en Logitech heeft ook nog niks van zich laten horen.)

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 17:13
elmertje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:06:
(een berichtje om deze topic weer omhoog te krijgen. Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem, en Logitech heeft ook nog niks van zich laten horen.)
Ondertussen al opgelost? Ik zit namelijk met m'n MX500 met hetzelfde probleem. Tijdelijk heb ik een muis van Microsoft gebruikt en de bijbehorende software geinstalleerd. Na verwijderen van zowel muis als software, kon ik in eerste instantie alleen van Logitech hun Setpoint software vinden. Deze herkent de Logitech muis dus niet, ook niet nadat ik bij appraateigenschappen de specifieke driver voor de muis heb geinstalleerd, zodat hij weer ECHT als een Logitech muis wordt herkend.

• elmertje
Ik heb echt ALLES geprobeerd. Met helpdesk van alles doorgenomen. En zij wisten het ook niet meer. Toen kreeg ik na zeeeeer lange tijd een nieuw 'usb ding' opgestuurd (zender/ontvanger). Maar zelfs dat werkte niet. Dus weer gebeld. Komt erop neer dat ik naar de winkel moet om een compleet nieuwe set te halen, zodat ik ook een nieuwe muis krijg. Maar Funprice wil niet zomaar zo'n setje meegeven, ondanks dat logitech gezegd had dat ze met bepaald nummer konden navragen over de problemen. Ze moesten percé zelf vaststellen dat er een probleem was. Dus paar dagen mijn muis kwijt. En daar had ik geen zin in. Kortom, nog steeds werkt t niet.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Funprice?

Dat was toch failliet?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 17:13
Het probleem zit hem volgens mij hierin, dat de setpoint software niet snapt dat er een Logitech muis aangekoppeld zit.
Pagina: 1