Toon posts:

XFX GeForce FX5300 128MB op 1280*1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe grafische kaart aangeschaft: XFX GeForce FX5300 128MB. Ik heb de software geinstalleerd die erbij zat. De man in de winkel zei dat hij ook resoluties hoger dan 1024x768 aankon, alleen niet bij alle spellen op 2000x... draaide. Maar als ik bij mijn bureaubladinstellingen kijk kan ik niets hoger dan 1024x768 selecteren, ook niet bij het nvidia controlpanel. hoe kan ik dit oplossen?

Mark

Verwijderd

ga naar geavanceerd bij het tabblad instellingen, ga dan naar het tabblad beeldscherm, verlaag daar de frequentie, als het goed is kun je nu wel de resolutie verhogen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de frequentie naar 60hz gezet, maar alsnog is 1024x768 het maximum. bedankt in ieder geval.

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Kan je monitor het wel aan?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Of je hebt je drivers niet goed geïnstalleerd, of je monitor ondersteunt geen hogere resoluties, of er is geen goede monitor driver geïnstalleerd, enz. enz.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-07 20:30
Ga naar geadvanceerd bij het tabblad instellingen, ga dan naar het tabblad adapter en dan op List all modes (weet nie wat het in het nl is)

[ Voor 11% gewijzigd door martijn1992 op 07-10-2006 17:08 ]

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Wat voor beeldscherm heb je? Toevallig een TFT 17" of kleiner? 't Zou zomaar kunnen zijn dat je beeldscherm het niet trekt. Probeer anders je drivers te updaten, indien mogelijk.
Denk het haast wel want de software die op je cd'tje staat is waarschijnlijk niet de nieuwste.

Sluit een anders scherm aan op je computer om te checken of het daar aan ligt.
Ga naar geadvanceerd bij het tabblad instellingen, ga dan naar het tabblad adapter en dan op List all modes (weet nie wat het in het nl is)
Zoiets als: Alle modi weergeven ;)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:41
Controleer ook eens of de drivers voor je beeldscherm (je hebt trouwens nog niet aangegeven of het een TFT of een CRT betreft) geïnstalleerd zijn. Het wil wel eens gebeuren dat je zonder die drivers ook tegen een maximum resolutie aan loopt.
Pagina: 1