Toon posts:

Samsung 940N Kantelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb sinds vanmiddag een samsung 19 inch tft monitor. Het is de 940N gekocht bij gistron( http://www.gistron.com/?u...e93276654c4e6e4677579fb92 )

Nu heb ik hem op mijn bureau geplaatst en nu is het scherm veel te ver naar voren gekanteld. Ik heb al gezocht aan de achterkant en de gebruiksaanwijzing doorgelezen maar ik kan nergens vinden hoe ik hem verder naar achter kan kantelen. Of is dit gewoon niet mogelijk? Dit zou ik dan wel een erg groot minpunt vinden, zeker om dat ze dan niet standaard het scherm loodrecht op de voet zetten. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Bijvoorbeeld met de 17 inch variant hiervan?

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een 710T en ik kan het scherm toch redelijk ver naar achter kantelen. Ik heb er wel een iets andere voet onder staan.

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 12:19
Heb hier een samsung 930bf staan en aan het plaatje te zien heeft deze dezelfde voet en deze hier kan z'n 20 graden naar achteren kantelen als hij maximaal naar voren staat.

Omdat het een nieuw scherm is kan het wat stroef gaan, gewoon de voet vast houden en het scherm voorzichtig naar achteren kantelen.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Het is gelukt, ik moet de volgende keer toch iets sterker zijn:P

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Wow, die prijzen tegenwoordig voor TFT's

2 jaar geleden nog een ongeluk gezocht voor een 15" TFT onder de 250 euro.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Pixal schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:08:
Wow, die prijzen tegenwoordig voor TFT's

2 jaar geleden nog een ongeluk gezocht voor een 15" TFT onder de 250 euro.
Goedkoop is anders..
Pagina: 1