Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp] dingen die ik stom vind

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Op verzoek een apart topic.

Je krijgt in een FP thread een "Edit" icoontje te zien - als je daar op klikt krijg je de melding dat de reactie >48 uur is en dus niet kan wijzigen.

Waarom het Edit icoontje dan laten zien?

Verwijderd

Omdat mensen dan de reden weten waarom ze niet mogen editen ?

Noem maar wat :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 16:13 ]

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Kan http://tweakers.net/gallery/elevator niet toegevoegd worden zodat dat ook werkt ipv enkel uids? :)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:32
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:12:
Omdat mensen dan de reden weten waarom ze niet mogen editen ?

Noem maar wat :P
Maak het dan grijs met een title="Je kan niet meer editten, want..."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

elevator schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:19:
Kan http://tweakers.net/gallery/elevator niet toegevoegd worden zodat dat ook werkt ipv enkel uids? :)
dat werkt gewoon hoor :?

Intentionally left blank

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Hmm? Bij mij toenet niet 8)7
Ah ik snap het - als je een niet bestaande gebruiker opgeeft (bv. omdat React <> FP nickanmes niet goed synced) dan kom je op de search pagina terecht waarbij de FP de parameter gewoon vergeet :)

[ Voor 78% gewijzigd door elevator op 07-10-2006 23:12 ]

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
de box van de andere sites die lid zijn van het evil media empire ( :P ) ontbreekt trouwens de onderste border op IE7 beta :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

IE7 is gewoon een buggy browser

Intentionally left blank

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Wel eentje die zeer binnenkort public gereleased wordt :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

elevator schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:07:
Wel eentje die zeer binnenkort public gereleased wordt :P
Pech, ik heb mijn mening al gegeven :P

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, danz it er niks anders op, dan moet die bar maar weg :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Het verschil tussen actieve sessies (?action=sessions) en ?action=logout vind ik raar en het zou beter zijn als dat GoT-alike in een scherm zou zitten :)

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
De input boxes op de FP's (profielpagina enkel?) hebben een kleine linkse marge die nogal lijkt alsof er een spatie in staat.. imho niet zo handig :P

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Het ?action=reg ding staat in allerlei tabs die niks te maken hebben met users die niet geregistreerd zijn, laat staan voor users die nte willen reggen - dat is stom :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

elevator schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:44:
Het verschil tussen actieve sessies (?action=sessions) en ?action=logout vind ik raar en het zou beter zijn als dat GoT-alike in een scherm zou zitten :)
Dat vind ik ook en is iets dat we na de merge wel een keer gaan aanpakken :)
elevator schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:46:
De input boxes op de FP's (profielpagina enkel?) hebben een kleine linkse marge die nogal lijkt alsof er een spatie in staat.. imho niet zo handig :P
Die hebben sinds jaar en dag een padding-left: 3px; Don't ask me why, maar storend kan ik het niet echt vinden.
elevator schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:06:
Het ?action=reg ding staat in allerlei tabs die niks te maken hebben met users die niet geregistreerd zijn, laat staan voor users die nte willen reggen - dat is stom :)
De tabs zijn statisch en dus niet aware van je inlog-status; dat is iets wat we misschien ook ooit nog eens moeten aanpakken, wellicht in een vernieuwde opzet van de FP :)

Intentionally left blank

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:05:
Die hebben sinds jaar en dag een padding-left: 3px; Don't ask me why, maar storend kan ik het niet echt vinden.
Ik wel eigenlijk :$ Ik blijf maar op backspace drukken om die spatie weg te halen :P

http://tweakers.net/aanbod/userstats/43976 - de URL daar is niet relatief dus als je van dev omgeving zit dan linked ie naar de verkeerde site :)

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
De eerste entry onder "Community" op de FP zou GoT moeten zijn omdat dat ook de default actie is :)

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Als je reageet op mijn gallerypage dan wordt die pgaina niet refreshed na het submitten

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Je kan lege reacties plaatsen, zie vermoedelijk de oude beta got voor alle mogelijkheden :+

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif :P

[ Voor 89% gewijzigd door Saturnus op 15-10-2006 16:56 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
nog iets waar ik me dood aan erger (sorry voor topic kaping ele ;) ):
als ik reageer op een nieuwsbericht kan ik geen reacties meer modderen, echter, als ik eerst modder en dan reageer kan het wel..
in beide gevallen kan ik nergens (in text) vinden waarom het niet mag (tooltips oid ontbreken)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
ow en nog eentje, als er geen reacties zijn op een gallery (zoals de mijne) dan staat er wel
Je hebt nog 196 moderator punten Tweakers.net moderatie FAQ in je broekzak liggen.
wat natuurlijk niet zo heel nuttig is dan...

ow en waarom verwijst hier op got de link naar de gallery niet naar /gallery/BasieP maar naar /gallery/14091

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

BasieP schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:41:
ow en waarom verwijst hier op got de link naar de gallery niet naar /gallery/BasieP maar naar /gallery/14091
omdat een ID handiger is/altijd werkt?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
BasieP schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:39:
als ik reageer op een nieuwsbericht kan ik geen reacties meer modderen, echter, als ik eerst modder en dan reageer kan het wel..
in beide gevallen kan ik nergens (in text) vinden waarom het niet mag (tooltips oid ontbreken)
Niet dat ik me er niet aan erger, maar ik denk dat je anders lastig kan voorkomen dat je je eigen reactie omhoog mod. Natuurlijk kan je inbouwen dat je je feitelijke reactie niet kan moderen, maar als je de reactie boven je (als in: een niveau hoger) omhoog mod, zal je zelf ook een grotere kans hebben "om te blijven".
BasieP schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:41:
Omdat ook naar je myreact en je DM verwezen wordt via je id. Ok, dat is geen reden, maar iets beters weet ik niet :+
Erkens schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:58:
[...]

omdat een ID handiger is/altijd werkt?
Waarom zou je nickname ineens niet werken? Als je een nickchange aanvraagt zal het linkje ook gewoon wijzigen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door mithras op 21-10-2006 23:59 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mithras86 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:58:
Waarom zou je nickname ineens niet werken? Als je een nickchange aanvraagt zal het linkje ook gewoon wijzigen ;)
o, het zal best werken, alleen met sommige nicknames moet je weer encoden/escapen etc ;) En waarom moeilijk doen als een ID ook werkt (en een lookup scheelt)

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Als ik in de DSP een profiel wijzig (bv. nieuw password toesturen) staat er altijd dat ik de mod status wijzig terwijl ik dat helemaal niet doe :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
elevator schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:00:
Als ik in de DSP een profiel wijzig (bv. nieuw password toesturen) staat er altijd dat ik de mod status wijzig terwijl ik dat helemaal niet doe :)
Die is al gemeld op Devtrack.
BasieP schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:39:
Dan zou je voor de verandering de moderatie-FAQ eens moeten doornemen, daar staat het AFAIK wel in. Het is trouwens om te voorkomen dat je je eigen reactie of de thread waarop je reageert omhoog mod en dus jezelf voordeel geeft wat niet de bedoeling is.

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Op Jobs klopt de navigatie niet:

http://tweakers.net/jobs laat in het overzicht van jobs de vacatures 1-5 zien en ook een pagina navigatie, je denkt hierdoor dat door er meer te zien je naar pagina 2 moet gaan.

Ga je naar pagina twee krijg je echter "Resultaten 41 t/m 80" waardoor je de eerste 6-40 dus mist.

• McBoom
  • Laatst online: 21-11 06:54

McBoom

Broem

Waarom is er geen link naar iemands MyReact-profiel in het FP-profiel en vice versa? Of ik moet 'm over het hoofd zien :P

The ramblings of an idiot

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
McBoom schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:19:
Waarom is er geen link naar iemands MyReact-profiel in het FP-profiel en vice versa? Of ik moet 'm over het hoofd zien :P
Profile->Myreact is er niet, maar in je myReact staat wel een linkje naar je FP profiel. In je React profiel staat geen linkje, maar je myReact pagina dus wel.

• McBoom
  • Laatst online: 21-11 06:54

McBoom

Broem

mithras86 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:47:
[...]

Profile->Myreact is er niet, maar in je myReact staat wel een linkje naar je FP profiel. In je React profiel staat geen linkje, maar je myReact pagina dus wel.
Ah, die had ik nog niet gezien :)

The ramblings of an idiot

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De meeste van deze dingen zijn niet meer van toepassing of reeds gefixed. Indien het nog steeds 'issues' zijn is de kans klein dat het ooit nog gefixed gaat worden :+

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.