Welke behuizing?

Pagina: 1
Acties:

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-02 17:16
Hallo, tweakertjes

Ik heb een probleem, Ik ben mijn huidige case beu en ben op zoek naar een nieuwe.
Ja ik weet het dat is nogal persoonlijk dus heb ik enkele vereisten:
- max 135€
- niet te veel plastiek
- qua design ben ik 'open-minded' dus hij mag héél strak zijn of met een beetje prulletjes aan
- zwart zijn

kheb al vele topics doorlopen en heb al enkele gevonden:
De armor:
Afbeeldingslocatie: http://www.widowpc.com/images/widow-fx-sli-left-front-big.jpg
De kandalf:
Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/documents/11977/kandalf.jpg
De shark:
Afbeeldingslocatie: http://www.hipermax.pl/images/TT_SharkBlack_big.jpg
de p180
Afbeeldingslocatie: http://www.topachat.com/boutique/ressources/in/ing500/ing50001.jpg

welke vinden jullie het mooist?
als je nog aanraders hebt post die dan ff :*)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dit is een pure smaakkwestie. Ik vind persoonlijk de CM stacker ook erg mooi maar je zult echt zelf moeten kijken. Kijk eens in de Pricewatch bijvoorbeeld.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:55
De armor is wel een leuk dingetje
Lekker veel ruime. Ziet er leuk uit en kan er echt veel in kwijt.

Ik vinde de CM stacker iets te kil..

Armor zou leuke keuze zijn :9

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een Thermaltake Tsunami Dream, maar dat is inderdaad persoonlijk, plus je houdt zo te zien meer van zwarte behuizingen dan zilver/aluminium.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Zooi kasten >>Xoxide.com :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-02 19:39
Ieder geval de p180 niet, lijkt net een koelkast :P De Shark is wel mooi en ruim denk ik :)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
En toch zeg ik weer stiekem de Centurion 5!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-02 19:59

Just_I

What did you just say?

Ik heb zelf de Shark al een paar jaar en vind het een fijne kast, alleen de fans die standaard zijn meegeleverd zijn zijn niet echt stil. Als het weer wat kouder wordt koppel ik deze dus ook gewoon los. Het zijn standaard fans van Thermaltake dus ik verwacht dat je deze dus waarschijnlijk ook wel zal vinden in de Armor en de Kandalf. Het enige kunststof wat er op de kast zit is een stuk de front ( niet het deurtje), de lijst om het honinggraat window en de hendel om de sidepanel te verwijderen en de voetjes uiteraard.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• eSCe
Exorcist schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:26:
Een Thermaltake Tsunami Dream, maar dat is inderdaad persoonlijk, plus je houdt zo te zien meer van zwarte behuizingen dan zilver/aluminium.
ahja vergeten te zeggen, hij moet zwart zijn :+
omdat ik zwarte dvd en psu heb ;)

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 07:07
eSCe schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:45:
[...]

omdat ik zwarte dvd en psu heb ;)
of natuurlijk met een deurtje net zoals de p180, de p180 lijkt mij een erg goede kast met goede koelingsmogelijkheden, een nadeel is misschien dat de voeding onderin zit en dat dan de kabels van je voeding kort zijn.

ik vind de kandalf het lelijkst van allemaal :P

[ Voor 6% gewijzigd door dewil1990 op 07-10-2006 13:54 ]

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-02 21:15
heb zelf de armor. Ben er redelijk tevreden over, maar het nadeel van die kast is dat hij nogal open is. Als je dus wat dingen hebt die herrie maken dan heb je al snel een probleem. Verder is het een fijne kast vind ik. Ruimte genoeg en ondanks dat zijraam is alles toch goed weg te werken.

Maarja het is natuurlijk een vrij persoonlijke keuze.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 07:07
ik zoek ook nog een kast, dus ik kijk eventjes lekker mee in dit topic :P alleen mijn budget is iets lager.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
Antec Sonata (2)

LinkedIn
BlackIntel

• bartje321
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-02 12:35
ik ben zelf voor de stacker gegaan, mooi kastje. de armor was mn tweede keus, dit kwam vooral omdat er van die klepjes op zitten aan de voorkant, die ik zelf wat minder handig vind.

Verwijderd

ik vind de silverstone tj04 wel mooi die heb ik een maandje geleden besteld is nog niet binnen 8)7

• eSCe
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:20:
ik vind de silverstone tj04 wel mooi die heb ik een maandje geleden besteld is nog niet binnen 8)7
dat moet k*t zijn! :o

wat is eigenlijk het grote verschil tussen de armor en de armor jr?
Pagina: 1