Toon posts:

Karma, modpoints e.d.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hallo, ik trek het ff niet...
vanochtend had ik 0 modpoints, 1 karma punt en karma 390 ofzo... gedurende de dag liep dit op naar ruim 100 modpoints, 45 karma punten en een karma van 420... maar nu is mun karma ineens weer 401.. ?! ik snap het effe niet... is er nog iets aan bij te houden?! ennum, ik zou het ook wel leuk vinden als de karma punten die ik zelden gebruik omgezet konden worden naar karma.

Hoe kunnen zulke grote verschillen ontstaan?!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm nu heb ik nog 26 karma puntjes... gaat wel snel omlaag zeg... ?! ik snap er nix van, die dingen gingen toch een paar weken mee!?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

vanochtend had ik 0 modpoints
Wellicht keek je net tijdens een modpoint update.
karma 390 ofzo... gedurende de dag liep dit op naar ruim 100 modpoints, 45 karma punten en een karma van 420... maar nu is mun karma ineens weer 401.. ?!
Elk uur vindt er een karma update plaats voor alle users die in dat uur een reactie hebben geplaatst. Het kan zijn dat in de tussentijd de scores van je reacties zijn veranderd omdat iemand je postings omhoog of omlaag heeft gemodereerd. Daardoor kun je dus per dag verschil krijgen. Dit heeft zowel gevolgen voor je karma als voor de karma punten die je kunt gebruiken om de beginscore van je postings te verhogen.