Toon posts:

Seagate Barracuda II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit wat?

Seagate BarracudaII
7200RPM U-ATA66

Verwijderd

Dat is een harddisk.

Verwijderd

Topicstarter
ThanX! Je hebt me echt geholpen!:)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb er ook 1 , het 30 gb model. hij is niet onaardig. al zou ik liever een maxtor 40,45 of 60plus hebben.
die maxtor schijfjes zijn lekker snel met kopieren van de schijf naar een plaats op dezelfde schijf (wat bijvoorbeeld gebeurt als je een ghost maakt van c naar een image file op d)
behalve dat heb ik ook meer vertrouwen in maxtor en dat is puur omdat ik goede ervaringen heb met Maxtor.
(dit is al mijn 2e barracuda want de vorige is gecrasht, quantum daar heb ik het niet eens over, wd vind ik een ramp en ibm begon bij mij vreselijk te tikken)

als ik nu een nieuw schijfje zou kopen dan zou het een maxtor worden of een fujitsu met fluid bearing motor die vind ik ook goed (heel erg stil en toch snel)

oh en de seagate U5 daar heb ik wel weer vertrouwen in, die zijn zo traag dat er niks aan kapot kan ofzo, maar wel leuk voor data opslag en goedkoop.

qua scsi zou ik ook voor seagate gaan

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:06
Nou, ik heb een IBM en die is echt goed.
Eerder had ik een Seagate en die was ook echt goed.
In m'n server zitten ook een seagate en een ibm. Verder heb ik geen andere merken meer.

* Eastern vindt dat de maxtor er niet mooi uit zien. Seagate het mooist, dan ibm / wd.