Toon posts:

Ik heb een sb life platinum 5.1 en ..... past niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k heb een sb life platinum 5.1 en wil hem op mijn dolby surround installatie aansluiten
mijn installatie heeft 6 ingangen tulp
2 voor front, 2 voor rear, 1 voor subwoofer en een voor center
alleen mijn sb life platinum heeft 2 uitgangen front, rear(die heb ik nu aangesloten) hoe kan ik de optiche aansluiten of waar kan ik een decoder kopen en voor hoeveel

alvast bedankt

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 19:21

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

heb hetzelfde probleem heb een platinum drive 2 en dat ding heb maar twee uitgangen terwijl ik nog een sub uitgang moet hebben ,

ik geloof dat die nieuwe platinums met die afstandsbediening wel een sub uitgang hebben ..

denk dat je toch een soort van decoder moet hebben ofzow ???

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P

Verwijderd

Topicstarter
ja dat dacht ik ook, weet het zelfs wel zeker want ik heb de nieuwste platinum 5.1

met optische in en uitgang en die regelen volgesmij alle 6 de cannalen, maar waar kan ik zo'n decoder kopen }:O

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

volgens mij kan het wel (heb het nog niet geprobeerd).

Afbeeldingslocatie: http://www.macromind.demon.nl/live51.jpg
Staat in de manual van Soundblaster Live 5.1

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Het is gewoon maar 1 uitgang, je moet er een 5.1 decoder tussen hangen, of die moet geintegreerd zijn in je audio-versterker.
Die front en rear aansluitingen zijn bedoeld voor 4 point surround. Hier kan je front en rear allebij los aan een aparte versterker hangen met elk 2 boxen, of front+rear aan een 4 kanaals versterker. 4Point is helemaal niet verkeerd. Zelfs uitermate geschikt voor games. Vind het zelf een stuk beter dan 5.1 <- Blijft echt Cinema materiaal. Games en Muziek sucken hard in 5.1

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 00:01 schreef BruT@LysT het volgende:
Het is gewoon maar 1 uitgang, je moet er een 5.1 decoder tussen hangen, of die moet geintegreerd zijn in je audio-versterker.
Die front en rear aansluitingen zijn bedoeld voor 4 point surround. Hier kan je front en rear allebij los aan een aparte versterker hangen met elk 2 boxen, of front+rear aan een 4 kanaals versterker. 4Point is helemaal niet verkeerd. Zelfs uitermate geschikt voor games. Vind het zelf een stuk beter dan 5.1 <- Blijft echt Cinema materiaal. Games en Muziek sucken hard in 5.1
muziek in 5.1 = DTS cd's

en die klinken echt goed!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
thnx d-Frag ik denk dat je me geholpen hebt met die analog/digital out
ik dacht dat dat alleen digital out was

voortaan manual lezen :)

even stekertje kopen en aansluiten, nu hopen dat het werkt
Pagina: 1