In september 2005 ben ik stage gaan lopen bij een bedrijf, voor 3 maanden, hiervoor kreeg ik een arbeidsovereenkomst. Vervolgens ging ik daar afstuderen, in december kreeg ik na mijn stage hiervoor een arbeidsovereenkomst voor 6 maanden. Na mijn afstuderen kreeg ik een part-time contract t/m augustus, aangezien ik nog studeerde. Nu ik klaar ben, werk ik er full-time en kreeg ik 1 september een tijdelijk contract voor een half jaar.
Nu bedenk ik me de regel dat een werknemer max. 3x een tijdelijk contract mag krijgen, zie bijv hier.
Ik heb gezocht of een stagecontract er ook onder valt, maar dat wordt me niet echt duidelijk. Mijn vraag is dus of dit wel mocht en of ze me nu na dit half jaar een vast contract moeten bieden. Kon hier op GoT ook niets over vinden.
Bedankt alvast
.
Nu bedenk ik me de regel dat een werknemer max. 3x een tijdelijk contract mag krijgen, zie bijv hier.
Ik heb gezocht of een stagecontract er ook onder valt, maar dat wordt me niet echt duidelijk. Mijn vraag is dus of dit wel mocht en of ze me nu na dit half jaar een vast contract moeten bieden. Kon hier op GoT ook niets over vinden.
Bedankt alvast