Goeie morgen,
Ik heb sinds kort een soort van virus op mijn pc, elke keer als ik bij hotmail inlog gaat heel mijn scherm trippen, de kleuren worden geheel anders (ik denk 256 kleuren) dit heb ik niet bij anderen websites....
Ik wou dus systeem herstel doen is dit uitgeschakeld, wil ik het weer aan zetten via het register zijn heel die sleutels verdwenen?
Ik dus online virusscanner gedraaid en mcafee virusscanner op de pc en ze geven alle 2 dit aan:
RemAdmp-pskill
Kan niet gedelete worden, ik op google gezocht niet echt veel gevonden....
Kent iemand dit probleem? En bestaat er een speciale remover voor?
Ik heb al gedraaid:
Mcafee virusscanner
Online trend micro scanner
Spy sweeper
Ad aware
Windows defender
Windows OneCare
Na inloggen hotmail:
Ben er net ook achtergekomen dat na het inloggen mijn wachtwoord automatisch wordt veranderd, ik ben dus nu al 2 e-mail adressen kwijt...
Ik heb sinds kort een soort van virus op mijn pc, elke keer als ik bij hotmail inlog gaat heel mijn scherm trippen, de kleuren worden geheel anders (ik denk 256 kleuren) dit heb ik niet bij anderen websites....
Ik wou dus systeem herstel doen is dit uitgeschakeld, wil ik het weer aan zetten via het register zijn heel die sleutels verdwenen?
Ik dus online virusscanner gedraaid en mcafee virusscanner op de pc en ze geven alle 2 dit aan:
RemAdmp-pskill
Kan niet gedelete worden, ik op google gezocht niet echt veel gevonden....
Kent iemand dit probleem? En bestaat er een speciale remover voor?
Ik heb al gedraaid:
Mcafee virusscanner
Online trend micro scanner
Spy sweeper
Ad aware
Windows defender
Windows OneCare
Na inloggen hotmail:
Ben er net ook achtergekomen dat na het inloggen mijn wachtwoord automatisch wordt veranderd, ik ben dus nu al 2 e-mail adressen kwijt...