Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RemAdmp-pskill virus? Changed password hotmail

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 12:33
Goeie morgen,

Ik heb sinds kort een soort van virus op mijn pc, elke keer als ik bij hotmail inlog gaat heel mijn scherm trippen, de kleuren worden geheel anders (ik denk 256 kleuren) dit heb ik niet bij anderen websites....

Ik wou dus systeem herstel doen is dit uitgeschakeld, wil ik het weer aan zetten via het register zijn heel die sleutels verdwenen?

Ik dus online virusscanner gedraaid en mcafee virusscanner op de pc en ze geven alle 2 dit aan:

RemAdmp-pskill

Kan niet gedelete worden, ik op google gezocht niet echt veel gevonden....

Kent iemand dit probleem? En bestaat er een speciale remover voor?

Ik heb al gedraaid:

Mcafee virusscanner
Online trend micro scanner
Spy sweeper
Ad aware
Windows defender
Windows OneCare

Na inloggen hotmail:

Ben er net ook achtergekomen dat na het inloggen mijn wachtwoord automatisch wordt veranderd, ik ben dus nu al 2 e-mail adressen kwijt...

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RemAdmp-pskill is inderdaad niets op te vinden, maar als je zoekt op RemAdm-pskill (zonder die p, typo?), dan zie je dat het een trojan is.
Loop even de resultaten van Google af, misschien dat je een oplossing vind? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Ik denk dat je het moet hebben van removal tools. Misschien dat deze iets doet.

Weet je trouwens ook hoe je aan dit virus bent gekomen? Misschien kan het anderen helpen voorkomen om het ook te krijgen.

The devil is in the details.

• D467
Hahn schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:31:

Weet je trouwens ook hoe je aan dit virus bent gekomen? Misschien kan het anderen helpen voorkomen om het ook te krijgen.
Das juist het rare, nee? Virus kan je niet zomaar oplopen ik denk dat 1 van de anderen computer gebruikers, het via msn hebben binnengehaald (was laatst nieuw msn virus?)

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik heb McAfee van mijn compu gesmeten nadat ik ontdekte dat ie niet alles detecteert/delete en door AVG Free Edition vervangen.

Steam/uPlay: EvulKlowne

• D467
anandus schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:30:
RemAdmp-pskill is inderdaad niets op te vinden, maar als je zoekt op RemAdm-pskill (zonder die p, typo?), dan zie je dat het een trojan is.
Loop even de resultaten van Google af, misschien dat je een oplossing vind? :)
Die remover is gewoon Spysweeper en die kan het ook niet weg krijgen, en die resultaten van google heb ik ook al bekeken en nergens een goeie remover...

Ben er wel achtergekomen dat het een soort trojan is zoals netbus etc, dus waarschijnlijk is het iemand die met een doel de computer probeerde te hacken....

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Doe anders de hele Hitman Pro-suite eroverheen gooien :)
(eventueel in safe mode)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• D467
anandus schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:52:
Doe anders de hele Hitman Pro-suite eroverheen gooien :)
(eventueel in safe mode)
Al die programma's waar hitman pro mee werkt heb ik al laten draaien, en het virus heeft al veel dingen gesloopt op de pc...

Ook alle icoontjes zijn veranderd, en het maakt allemaal snelkoppelingen van bijvoorbeeld de prullenbak, deze computer etc....

• D467
Heb nu heel format C gedaan, en opnieuw windows erop gezet, ik had ook is ergens gelezen dat een virus zich (ergens) kan verstoppen op de hdd en na het leeg halen zichzelf terug Kopieert,

Is dat mogelijk?

EDIT:

Na een nieuwe scan nadat ik heel de schijf leeg heb gemaakt en opnieuw windows erop heb gezet bleek het virus nog aanwezig te zijn, gelukkig was het virus nu NIET actief dus kon ik het zo verwijderen maar toch...

[ Voor 33% gewijzigd door D467 op 09-10-2006 19:09 ]

Pagina: 1