Toon posts:

[VISTA]Serial Key Kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een poosje vista Beta 2 draaien een dat draait wel lekker, maar nu zit ik met een probleem, er is dus een nieuwe RC verschenen en die wou ik dus ook graag installeren maar nu heb ik per abuis mijn SERIALS uit mijn postvak in geflikkerd. die van mijn office beta heb ik nog wel maar de windows beta dus niet :S

is er nog een mogelijkheid om deze terug te krijgen of is het eigen schuld dikke bult...

ps. microsoft heeft nog niet teruggereageerd (dit was ten tijde van RC1 dat ik mailde) dus ik dacht ik probeer het hier nog maar eens even... misschien heeft iemand een oplossing

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan je niet met Everest je Serial achterhalen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan (als je Vista draait) gewoon bij "System" je key zien :)
(rechtermuisklik op computer en dan properties).

Dat was het 'product-ID', my bad :$

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 07-10-2006 10:56 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Nee, daar is geen oplossing voor. Wachten op een reactie maar waarschijnlijk krijg je geen key meer.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb je al eens geprobeerd om mails uit je mailbox te recoveren.....

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Check anders eens je Trashcan. Of anders je webmail (misschien dat ie daar nog instaat).

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties :)

ik probeer op dit moment mijn mailbox te recoveren... mijn vista installatie heb ik al verwijderd dus ik kan mijn key niet meer tevoorschijn halen... maar ik ben bang...

iig alvast thanx

[ Voor 40% gewijzigd door elevator op 07-10-2006 11:01 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:59:

ik probeer op dit moment mijn mailbox te recoveren... mijn vista installatie heb ik al verwijderd dus ik kan mijn key niet meer tevoorschijn halen... maar ik ben bang...
Dan is het afwachten tot Microsoft reageert, of wachten tot januari, vrees ik :)
zou iemand mij misschien 1 key kunnnen mailen
Dit is niet volgens de policy (en als je slim bent verwijder je die request ;) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:59:

iig alvast thanx
kun je niet gewoon een nieuwe aanvragen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is niet echt de bedoeling op GoT - volgens mij kan je op de website van Microsoft ook nog gewoon een key aanvragen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.