Toon posts:

Muis softwarematig versnellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muis gaat, ook als ik in configuratiescherm hem op max zet, te langzaam. Nou is mijn
vraag of het mogelijk is deze nog meer te versnellen. Aangezien het wel in games kan zou
het in Windows toch ook wel kunnen? Mijn muis is een MI-2500x optical muis.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Heb je al de drivers geinstalleerd ?
Ik zie dat het een Trust muis is; klik voor drivers

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:36
Een Trust muis...
Ik heb zelf weinig op met Trust, en ik heb verschillende dingen van hun geprobeerd. Het werkte allemaal wel, maar dan net niet goed genoeg...

Mijn tip is om een muis van Logitech te proberen, of Microsoft.

Ik heb zelf een Logitech MX310, en heb er zowel in windows als in games nooit problemen mee gehad.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Daar heb je gelijk in Richub, maar daar heeft hij nu weinig aan, het is geen oplossing voor zijn probleem met deze muis ( buiten dat het software dan wel hardware matig probleem is).

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:36
@ Roadkill:
Klopt, maar ik wilde in plaats van een software patch/instelling (of de drivers updaten, zoals je zelf al aangaf) hem een structureel betere muis aanraden.

IMHO is het beter een goede muis te halen, dan een matige muis steeds met allerlei truukjes te moeten 'verbeteren'...

En uit de TS meen ik te begrijpen dat hij games speelt, Trust muizen zijn niet echt geschikt om goed mee te gamen.

Maar met de juiste drivers moet die Trust het ook beter doen dan met de standaard Windows drivers.

Dus: TheForce, probeer het eerst met die drivers die Roadkill in zijn post aanhaalt, en kijk dan pas naar mijn posts... :+