Toon posts:

[Travelmate 220]Batterij dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb een acer Travelmate 220. Ik heb hem intensief gebruikt in de vakantie. Toen ik bij mijn vader was kon ik gewoon nog opladen en met accu rondlopen. Toen ben ik (waarschijnlijk) bij hem mijn oplader kwijt geraakt en dus heb ik die eergister besteld en gister ontvangen (goede service van replacedirect). Maar het vervelende is is dat mijn batterij het niet meer doed. De laptop doet het prima op het netsnoer maar de accu laat niet meer op. Hij lijkt dus dood.
Wat kan ik nu het beste doen?

Groetjes!! :)

Op de site van replace direct staat dat je de batterij nooit tot 0% moet laten komen. Waarschijnlijk is dat bij mij gebeurd. Zij raden mij natuurlijk aan om een nieuwe kopen en dan het geen zin heeft om mijn batterij in de vriezen. Maar is er echt geen andere manier?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 08:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ben er dus achter dat hij helemaal niet oplaad. Wat kan ik nu het beste doen? in de vriezer leggen?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:50

BHQ

Wat voor accu is het? Li-Ion mag nooit in de vriezer, bij NiMH kan je het proberen. Hooguit is ie meer kapot ;)

Verwijderd

Topicstarter
o ehe fluit flui li ion. Heeft er nu 2 uur ingezeten en is vlink koud. Wat nu:P

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:50

BHQ

Eruit halen :?

Verwijderd

Topicstarter
gedaan, maar deze batterij is dus niet meer te redden :S

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje. Kan het zijn dat er nog iets in de laptop mis is? Anders ga ik een nieuwe batterij kopen. Die zijn heel duur (100 euro) dus daarom twijfel ik nog. Zeker omdat deze laptop nog maar iets van 50 euro waard is:P
Groetjes
Pagina: 1