[PHP] Directe link naar site met authorization

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Hs82H
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-11-2025
Sinds afgelopen weekend zijn de competitieuitslagen van de KNVB alleen te zien door in te loggen op de site. Voorheen was dit ook mogelijk door gewoon de juiste url te linken. Helaas werkt dat dus niet meer.

Is het misschien mogelijk om mbv een php functie/module een direct te linken naar een site?

Een voorbeeld van een link is deze: http://www.knvb.nl/clubs_...p_id=W1-0519**-18-55835*!

Verwijderd

Als hun het goed gedaan hebben natuurlijk niet.

Waarom mail je ze daar niet over...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 23:26 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Voor Clubs & Competities moet u geregistreerd zijn als gebruiker van Mijn KNVB.NL. Wanneer u zich aangemeld heeft kunt u hier inloggen.
Dit lijkt me redelijk duidelijk. Het lijkt me niet dat het de bedoeling is om deze login te omzeilen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ee vanuitgaande dat je lid bent van Mijn KNVB.NL en dit alleen voor persoonlijk gebruik is, je kan in PHP gebruik maken CURL om in te loggen en pagina's op te vragen, als deze module niet in geinstalleerd zul je zelf aan de slag moeten met fread of sockets.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Hs82H
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:24:
Als hun het goed gedaan hebben natuurlijk niet.

Waarom mail je ze daar niet over...
Ik denk dat dat weinig zin heeft. Heel voetballend Nederland is er niet blij mee en stuurt klachten naar de KNVB. Mijn mailtje zal dus op de grote hoop gegooid worden.

• Hs82H
Janoz schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:27:
[...]
Dit lijkt me redelijk duidelijk. Het lijkt me niet dat het de bedoeling is om deze login te omzeilen.
Ik omzeil die login niet. De functie dient in te loggen op de pagina en de vervolgpagina terug te sturen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je wilt anderen de mogelijkheid bieden om een pagina te zien waarvoor diegene normaal zou moeten inloggen. Leg mij eens uit waarom dat niet het omzeilen van een inlog is.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Hs82H
Janoz schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:33:
Je wilt anderen de mogelijkheid bieden om een pagina te zien waarvoor diegene normaal zou moeten inloggen. Leg mij eens uit waarom dat niet het omzeilen van een inlog is.
Het is niet voor anderen... Ik heb de boel hier lokaal draaien en sla dus elke week alles op.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Je kunt het formulier lokaal zetten en automatisch laten submitten, op die manier hoef je alleen maar naar je lokale pagina te linken die vervolgens weer inlogt. Als je de boel alleen wil uitlezen zul je geavanceerdere script moeten maken, alleen betwijfel ik of de KNVB site dat wel wil aangezien het achter een inlog staat.

Ik vind het dubieus en daarom gaat hij dicht. Mail de KNVB maar of je het zo mag doen en hoe dat dan moet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.