Toon posts:

Recorder

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een maand geleden heb ik een mp4 player waarbij het mogelijk is om het aan te sluiten aan een receiver om beelden op te nemen. Dit gaat tot nu toe goed, alleen de kwaliteit die eruit komt is niet perfect (redelijk is het om het zo te zeggen) en de opgeslagen formaat is ASF.

Daarom ben ik nu op zoek naar een recorder waarbij het mogelijk is om het aan te sluiten op een receiver of een tv om zo beelden op te nemen. Mijn mp4 speler kan niet aangesloten worden op de tv omdat die eigenlijk al een tv is. Ik weet niet hoe het precies is maar blijkbaar heeft mijn tv geen aparte tv out en tv in plekken (video, audio kabel plekken :p) waardoor die geen beelden van de tv kan ontvangen.

Een groot voordel van de mp4 player is dat je de bestanden snel kan overzetten naar de pc via usb. Ik zoek dan ook eigenlijk een niet zo'n grote apparaat waarbij het mogelijk is om via usb de bestanden snel over te zetten.

Iemand die suggesties kan doen?

Verwijderd

ik weet niet precies wat je bedoelt, maar voor 0 euro koop je een videorecorder met een scart-aansluiting (tv out zoals jij het noemt..)

sluit hem daar op aan...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een digitale recorder (een harddisk) die je kan aansluiten aan een tv en waarbij het ook mogelijk is om beelden van een receiver (satelliet) en misschien ook van een digitale tv receiver beelden op te nemen.

Dus een harddisk recorder waarbij dit mogelijk is.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Loop bij een winkel als Mediamarkt, Scheer & Foppen, It's, of iets vergelijkbaars binnen en koop daar een harddiskrecorder met DVD-brander.
Opgenomen meuk kun je gewoon naar DVD-RW zetten, die je op je PC ript. Minder moeilijk dan een goede topictitel en -start verzinnen IMO.

Dit topic is gesloten.