Oke volgende probleem
ik heb hier ene pc geinstaleerd met windows xp via een ghost backup helemaal goed gegaan. Nu heb ik het volgende probleem steets als de laadbalk van windows is geweest gaat de pc rebooten
wie kan me helpen met dit prob
meer info graag
en probeer eens in veilige modus te booten
en probeer eens in veilige modus te booten
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
xp cd er in, daarvandaan booten en repair install kiezen.
I’m not like the OTTERS
Veilige modus werkt ook niet zodra hij op het punt staat inlogscherm te laden reboot hij
Het is een ghost image van Windows xp Service pack 2
Hij load gewoon windows dat blauwe balkje waneer hij klaar is met loaden dus naar login wil gaan reboot de pc en dat gaat continu door in veilige danwel normale modus
Het is een ghost image van Windows xp Service pack 2
Hij load gewoon windows dat blauwe balkje waneer hij klaar is met loaden dus naar login wil gaan reboot de pc en dat gaat continu door in veilige danwel normale modus
Is je harddisk wel in orde?
Als een PC na terugzetten van een Ghost Image niet meer wil opstarten komt dat soms doordat de harddisk teveel verschilt. Dit probleem is iets anders lijkt me.
Als een PC na terugzetten van een Ghost Image niet meer wil opstarten komt dat soms doordat de harddisk teveel verschilt. Dit probleem is iets anders lijkt me.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Er is niks aan de config veranderd aleen ander geheugen verder niks lijkt me sterk dat het daar ana ligt ?
Hd is inorde
Hd is inorde
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 19:58 ]
gerwinhummel,
Op GoT verwachten we toch echt dat je eerst zelf een en ander doet alvorens een topic te openen - nu heb jij dat ongetwijfeld uren lang en uitputtend gedaan, maar in je topicstart zie ik daar helemaal niets van terug en dat schiet natuurlijk niet op
Om nou te voorkomen dat wij allerlei zaken gaan voorstellen die jij al lang gedaan hebt - ga ik dit topic sluiten, open gerust een nieuw topic waarin je:
- Duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd hebt
- Alle mogelijke relevante informatie geeft
- Duidelijk bent
Op GoT verwachten we toch echt dat je eerst zelf een en ander doet alvorens een topic te openen - nu heb jij dat ongetwijfeld uren lang en uitputtend gedaan, maar in je topicstart zie ik daar helemaal niets van terug en dat schiet natuurlijk niet op
Om nou te voorkomen dat wij allerlei zaken gaan voorstellen die jij al lang gedaan hebt - ga ik dit topic sluiten, open gerust een nieuw topic waarin je:
- Duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd hebt
- Alle mogelijke relevante informatie geeft
- Duidelijk bent
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()