Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Hallo iedereen,

onlangs heb ik een Creative Zen V gekocht. Natuurlijk blij dat ie aankwam, en meteen alles volgens de gebruiksaanwijzing gevolgd. Alleen als ik hem in de USB poort steek, gaat ie maar niet opladen, en wordt dus ook niet gedetecteerd in windows. Het enige wat hij geeft is het blauwe lampje achter de knopjes. Hebben jullie een idee hoe dit komt ? Ik heb alle usb poorten al geprobeerd. Ik heb al geprobeerd alleen de speler erin te doen en verder niks. Ik heb een PCI USB kaart geprobeerd. Niks hielp. :'(

Ik gebruik trouwens Windows Xp SP2

Alvast bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Xghost op 06-10-2006 19:18 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer eens een andere pc, en probeer eens je USB drivers te refreshen.

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11 13:07
Ben je geregistreerd bij Creative?Dit had ik niet gedaan na de installatie,en mijn speler werd ook niet herkend.

• Xghost
Ik kan hem niet eens registreren, omdat dat registratieprogramma'tje alleen m'n creative geluidskaart ziet, en niet mijn mp3 speler.

Maar waarschijnlijk kan ik hem terugsturen naar bol.com . En dan krijg ik mijn geld terug.

@mistral, Dat had ik allebei al geprobeerd, helaas.

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 17:54

takker

]HuT[ klaassenster

ik heb hetzelfde met mijn zen...

1e paar keren deed hij het prima, maar na een schone windows-install...

niks meer.

krijg hem trouwens wel te zien in windows-media player als extern apparaat, maar daarmee iets eropzetten?!?

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:39

bakvis

Tweakers.Nerd

Ik heb het zelfde probleem, vandaag mijn ZEN-V 1 gig binne gekregen, maar ok bij mij geen reactie met opladen, de verlichting van de toetsen gaat 1-2 sec aan, endaarna meteen uit.

Een andere pc geprobeerd, ook geen effect. Ik ga hem trug sturen naar mp3shop.nl als RMA...

Mijn Specs

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij mij springt de speler aan en begint hij op te laden zowel aan een USB poort aan de computer als op een USB hub met voeding. Heb je al eens geprobeerd de drivers opnieuw te installeren?

Kijk ook eens hier: \[MP3/Flash] Creative Zen V (Plus) Daar zitten de mensen die ook een Zen V hebben.

• Xghost
Nou Ik heb een mailtje terug gekregen van creative (net nu ik hem gister heb verzonden naar bol).

Daarin staat dat de batterij waarschijnlijk gewoon helemaal (tot op de laatste druppel) leeg is. Er staat dat je hem dan ongeveer 1 uur erin moet laten zitten. Daarna zou hij het moeten doen.

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:39

bakvis

Tweakers.Nerd

Ik heb de speler de hele middag aan de lader gehad, en hij gaf geen kick, hij is vandaag terug gestuurd :) dus ik hoop dat ik nu wel een goede krijg.

Mijn Specs

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:02

steveman

Comfortabel ten onder

Let wel dat wanneer een Li-ion batterij helemaal leeg is ie wat stuk gaat!

Als je het kunt voorkomen --> nooit leeg laten lopen.

Als ie leeg aankomt heb je het natuurlijk niet in je macht ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In het begin is dat niet zo erg voor een Li-ion batterij. Er wordt zelfs aangeraden de batterij leeg te laten lopen in het begin en daarna weer vol op te laden om zo de batterij op zijn volledige capaciteit te laten komen.
Maar dat de batterij volledig leeg is zou inderdaad de verklaring kunnen zijn, dat hoor je wel vaker.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:02

steveman

Comfortabel ten onder

RoD schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:58:
In het begin is dat niet zo erg voor een Li-ion batterij. Er wordt zelfs aangeraden de batterij leeg te laten lopen in het begin en daarna weer vol op te laden om zo de batterij op zijn volledige capaciteit te laten komen.
Maar dat de batterij volledig leeg is zou inderdaad de verklaring kunnen zijn, dat hoor je wel vaker.
http://en.wikipedia.org/w...nging_Li-ion_battery_life

Hier basseer ik me op, wordt het wel een paar keer gezegd om het nooit te doen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1