eey,
ik ben al een hele tijd hier rond aan het kijken voor een nieuw systeem maar ik kom er niet uit
mijn bezigheden achter de pc is voornamelijk surfen, af en toe gamen en downloaden
ik heb ook een 20inch breedbeeldscherm en ik wil graag op de goede resolutie kunnen spelen
wat ik iig al had bedacht:
- processor
intel core 2 duo E6600
- geheugen
corsair twin2x 2048 pc5400 cl4
- kast
coolermaster centurion 5
- voeding
enermax liberty 400 watt
- harde schijf
seagate barracuda 7200.10 250gb 16mb
- koeler
artic freezer 7 pro
waar ik het meest mee zit is het moederbord en videokaart ik dacht,
de abit ab9 pro
en de
Club3D Radeon X1900 RX 256MB DDR3
het moederbord vanwege de dual lan en de videokaart voor de goede prijs/kwaliteit verhouding
het nadeel is dat de ab9 pro geen sli of crossfire heeft zodat je er later nog een graka bij kan doen mij lijkt daarvoor de asus P5N32 sli deluxe of se deluxe wel geschikt
dit is natuurlijk sli en daar moet een nVidia kaart bij dacht ik zo misschien de,
MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3
ander alternatief is de asus P5B deluxe
ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen (vast wel
)
ohja m'n budget ligt rond de 1200 euro
ik ben al een hele tijd hier rond aan het kijken voor een nieuw systeem maar ik kom er niet uit
mijn bezigheden achter de pc is voornamelijk surfen, af en toe gamen en downloaden
ik heb ook een 20inch breedbeeldscherm en ik wil graag op de goede resolutie kunnen spelen
wat ik iig al had bedacht:
- processor
intel core 2 duo E6600
- geheugen
corsair twin2x 2048 pc5400 cl4
- kast
coolermaster centurion 5
- voeding
enermax liberty 400 watt
- harde schijf
seagate barracuda 7200.10 250gb 16mb
- koeler
artic freezer 7 pro
waar ik het meest mee zit is het moederbord en videokaart ik dacht,
de abit ab9 pro
en de
Club3D Radeon X1900 RX 256MB DDR3
het moederbord vanwege de dual lan en de videokaart voor de goede prijs/kwaliteit verhouding
het nadeel is dat de ab9 pro geen sli of crossfire heeft zodat je er later nog een graka bij kan doen mij lijkt daarvoor de asus P5N32 sli deluxe of se deluxe wel geschikt
dit is natuurlijk sli en daar moet een nVidia kaart bij dacht ik zo misschien de,
MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3
ander alternatief is de asus P5B deluxe
ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen (vast wel
ohja m'n budget ligt rond de 1200 euro