Even heel concreet: Als je na je werk thuiskomt zie je op GoT wat je op je werk bekeken hebt (bezochte topics zijn niet meer rood), maar voor de FP-nieuwsberichten is dit niet zo. Kan hiervoor gezorgd worden of heeft dit een reden?
Bij mijn weten zijn cookies altijd lokaal.
Ik ga er vanuit dat GoT dit in de database regelt
Die kleuren worden in de CSS bepaald. Dus als jij ergens geweest bent, wordt de link rood. Dat geeft de server naar de browser weer.
Het wordt dus niet in een cookie opgeslagen. Aangezien je browser thuis niet weet waar je browser op het werk is geweest, is dat natuurlijk vrij logisch. Anders neem je van je werk toch elke keer de history mee naar huis
Het wordt dus niet in een cookie opgeslagen. Aangezien je browser thuis niet weet waar je browser op het werk is geweest, is dat natuurlijk vrij logisch. Anders neem je van je werk toch elke keer de history mee naar huis
Ey!! Macarena \o/
Welja, zoiets bedoel ik.UltraSub schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:21:
Bij mijn weten zijn cookies altijd lokaal.
Je kan het ook zien als een cookie op de server, het houdt ook je settings ed. bij.
Ik bedoel het volgende: Zowel op de FP als op GoT zijn onbezochte/nieuwere topics rood gekleurd. Op GoT wordt een bezochte link na een tijdje zwart, ongeacht welke PC je gebruikt, op de Frontpage daarentegen zijn bezochte links op een andere PC nog steeds rood.RaZ schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:23:
Die kleuren worden in de CSS bepaald. Dus als jij ergens geweest bent, wordt de link rood. Dat geeft de server naar de browser weer.
Hmmm, bij nader inzien denk ik dat het allebei toch verschillend werkt...
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 18:32 ]