Cardreader + USB 2.0 Hub

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben al enkele dagen opzoek naar iets, maar kan het niet echt vinden. Het betreft een X-in-1 cardreader met enkele USB 2.0 poorten.

Specifiek:
- Externe USB-2.0 Cardreader
- Ondersteuning voor tenminste CF, MS, MMC, SD, MS pro, Smartmedia en xD-Picture Card
- Tenminste 1 USB 2.0 poort (liefst meer)
- Prijs max 25 euro
- Liefst geen externe voeding
(- Grijs/wit)

Het lijkt simpel, maar deze combinatie komt niet voor in de pricewatch (en heb ook op google gezocht). Het gaat vooral om de combinatie xD-Picture Card en USB-Hub, die blijkbaar niet verkocht wordt.
De enige die alles heeft, is de "Digitus DA-70311-3 24-in-1", maar die is 35 euro, dat is wat teveel van het goede.

Heb ik er één over het hoofd gezien of weet iemand er eentje die niet zo bekend is, maar wel verkocht wordt?

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:24
Deze is goed geloof ik, helaas is de site van belkin gedeeltelijk down. Ik krijg een Unexpected upstream server failure! in ieder geval.
Die is ook €30 maar er lijkt niet veel vraag naar, dus zul je wat meer moeten betalen.

• floduR
  • Niet online
grolo2010 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:44:
Deze is goed geloof ik, helaas is de site van belkin gedeeltelijk down. Ik krijg een Unexpected upstream server failure! in ieder geval.
Die is ook €30 maar er lijkt niet veel vraag naar, dus zul je wat meer moeten betalen.
Deze is wel aardig ja, helaas wat duur.

Hmm, blijkbaar ben ik de enige die een mooi kastje onder m'n beeldscherm wil hebben waar alle geheugens in kunnen (incl. usb-sticks).

Dat wordt kiezen dan, of zonder usb of zonder xD. (Dan weet ik het al, xD gebruik ik niet, maar ken wel mensen met Olympus camera's...)

• floduR
  • Niet online
Toch nog iets gevonden: http://www.mycom.nl/Produ...0_HUBenReader/113427.aspx

Ik kan zo langs de MyCom winkel in Utrecht, scheelt ook weer verzendkosten...

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 21:36
Even een kleine schop!
Ik ben ook opzoek naar een externe cardreader (liefst die zoveel mogelijk formaten ondersteunt) in combinatie met enkele USB 2.0 aansluitingen.
Heb ook tweakers pricewatch zitten doorneuzen, maar kwam niet echt iets tegen wat mij beviel.

Iemand anders een goede tip?
:)

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 19:39
Klein schopje van 3 jaar idd.. :P

Deze staat al een tijdje in m'n wish list bij deal extreme. Cheap, maar het is wel vaak fragiel spul dat ze leveren.

_██_
(ಠ_ృ)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk hier eens: http://tweakers.net/pricewatch/

Een oud topic kicken hiervoor is niet echt nodig, zeker niet als je niet vermeldt waar je al gekeken hebt en wat je bent tegengekomen. Dit topic gaat dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.