Ik heb nu een kapotte Sony Nw-105 liggen. Ik ben er vandaag mee naar de Winkel gegaan en zij zeggen dat het niet meer op te sturen valt vanwege de hoeveelheid krassen en dergelijke( Punt 1 hij krast snel en punt 2 ik gebruik hem echt elke dag) Nu moet ik dus eigenlijk een nieuwe omdat ik niet zonder kan. Ook omdat ik volgende week 18 uur lang in een bus zit naar Brescia( Italie in de buurt van Milaan) Wil ik ook voor hier een leuke MP3speler. Ik gebruik nu tijdelijk een Frontier Labs NEX IIe. Werkt na al die jaren gebruik nog prima op 2 punten na. Punt 1 is 256MB geheugen en punt 2 is dat hij niet harder kan dan ongeveer 5% van het geluid omdat de knop om het volume luider te zetten afgebroken is door mijn fout. Maar nu komt dus de vraag. Welke van de volgende 3 MP3spelers moet ik kopen. Om het makkelijk te maken heb ik dus 3 MP3 spelers op een rijtje gezet met elk zijn voor en na delen. Maar ik kom er niet meer uit. Ook omdat ik nog wat vragen heb.
Nummer 1
Creative Zen V (plus) 2GB variant. Wit of Zwart
Voordelen
Vragen
Apple Ipod nano2 149,- @ Bossina Groningen
Voordelen
• Kan ik als ik hem via internet bestel op de apple site hem wel weer terug brengen bij de lokale Apple winkel. Dit vind ik namelijk veel makkelijker dan hem terugsturen.
• Wederom de vraag Stevigheid. Ik ben benieuwd hoeveel hij kan hebben voordat hij eigenlijk echt stuk is. Als dat al is na 1 val dan moet ik heel erg gaan oppassen
Als laatste
Frontier Labs NEX 3+ http://frontierstore.stores.yahoo.net/grey1.html 69 Dollar. Ik weet niet hoeveel er nog bijkomt aan toeslagen en dergelijke. Ik heb hier nog een ongebruikt kaartje van 2GB liggen. Dus het geheugen heb ik al.
Voordelen
Heb ik nog niet maar die komen denk ik nog wel
/me Nomineerd zichzelf voor zeer lange Startpost
Had er geen rekening mee gehouden dat hij ZO lang werd
Nummer 1
Creative Zen V (plus) 2GB variant. Wit of Zwart
Voordelen
- Klein
- Kleurenscherm
- In geval van de plus video en radio. Ik luister zelf veel radio naast mijn mp3 dus dat komt wel van pas
Vragen
- Stevigheid? Hoe stevig is het apparaat. Ik wil niet dat hij na een half jaar kapot is.
- Bediening? Zit er een goeie logica in. Mijn vader heeft een Zen Micro 5GB deze is gewoon simpel ingedeeld
- Transport Software? Moet ik perse het prog van Creative gebruiken. Omdat ik binnenkort overstap op linux wil ik windows alleen nog gebruiken voor af en toe een spelletje. Misschien zelfs op een begeven moment nergens meer voor.
Apple Ipod nano2 149,- @ Bossina Groningen
Voordelen
- Design. Die is gewoon mooi en simpel
- Dikte. Omdat hij zo dun is past hij prima in de telefoonzak van mijn broeken.
- Kleurenscherm
- I-tunes. Omdat dit volgens mij alleen op OSX en Windows is vindt ik het niet ideaal. Maar ik hoorde wel dat er Alternatieven zijn
- Het apparaat is Populair. Wat dus betekent. Ik ben niet de enige die met een I-pod rondloopt. Dit vindt ik zelf best vervelend. Omdat ik dan zit van. Oh jij hebt eigenlijk precies dezelfde als mij
- Een Siliconen hoesje kopen voor de houdbaarheid
• Kan ik als ik hem via internet bestel op de apple site hem wel weer terug brengen bij de lokale Apple winkel. Dit vind ik namelijk veel makkelijker dan hem terugsturen.
• Wederom de vraag Stevigheid. Ik ben benieuwd hoeveel hij kan hebben voordat hij eigenlijk echt stuk is. Als dat al is na 1 val dan moet ik heel erg gaan oppassen
Als laatste
Frontier Labs NEX 3+ http://frontierstore.stores.yahoo.net/grey1.html 69 Dollar. Ik weet niet hoeveel er nog bijkomt aan toeslagen en dergelijke. Ik heb hier nog een ongebruikt kaartje van 2GB liggen. Dus het geheugen heb ik al.
Voordelen
- Hij is super compleet.
- Hij is klein
- Hij werkt op batterijen. Je kan dus elk moment batterijen kopen en ze erin doen
- Hij is niet duur omdat ik het geheugen al heb
- Hij werkt gewoon als een USB opslag kaart. Daardoor dus prima geschikt voor Linux
- Hij is echt uniek Ik denk dat weinig mensen een speler hebben die er in de buurt komet
- Je moet hem bestellen via internet en je kan hem dus niet eerst zien en dan kopen.
- Je kan hem niet direct terug brengen als hij dus defect raakt. Hij moet dan naar m********** ing HongKong
Heb ik nog niet maar die komen denk ik nog wel
/me Nomineerd zichzelf voor zeer lange Startpost
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker