Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag ik niet te veel?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Ik had een vraagje of ik niet veel te weinig vraag voor mijn website's. Ik maak namelijk voor mijn hobby websites. Ik doe dit buiten school en stages om in mijn vrijetijd. Nu heb ik een website opgezet *knip* Via die site kunnen mensen websites laten maken. Voor 180 euro maak ik dan een gehele site naar smaak in photoshop, precies hoe jij dat wilt. ik zet alles netjes in HTML en lever het af om een door hun aangevraagde host. Is dit niet te weinig wat ik vraag? Aan de ene kant ben ik bang om te veel te vragen want dan komen er geen mensen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet te weinig vragen, want dan word ik een soort van uitgebuit..

Misschien hebben jullie wat info voor mij, of ik dit anders moet doen..

Alvast bedankt,

Groetjes Jordi.

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 06-10-2006 15:42 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:19
180 euro is niet veel, maar ligt er ook aan hoe lang je er mee bezig bent.
Als je er dan 2 maanden over doet dan is het natuurlijk wel een beetje weinig. ;)

En kunnen ze dan zelf ook de site bewerken of is het vaste content?

Dat terzijde vind ik een popup van nedstat niet echt professioneel overkomen.
Er zijn nog genoeg andere gratis sites die dit ook doen zonder popups. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ongeveer 1 maand mee bezig, en ik maak alles wat ze willen. Het is idd een vast content. Ook werk ik soms met Wordpress, maar dat als ze een dynamischere site willen hebben. Ja klopt over die netstat teller, maar omdat ik nog maar kort bezig ben, wil ik kijken uit welke hoeken mijn bezoekers komen.

En als ik een site update voor ze vraag ik 12,50 te veel of niet?..

Groetjes Jordi

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Het hangt er idd vanaf hoe lang je er mee bezig bent en hoeveel per uur je vraagt. Als je er 18 uur aan werkt voor 10 euro per uur dan is 180 euro normaal. Als je er een maand mee bezig bent (160) uur dan lijkt 180 euro mij persoonlijk echt erg weinig.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Nee man, dat is juist erg goedkoop. Ik vind de voorbeelden in je portfolio er best goed uitzien btw :)

Twitter

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

doe echt wat aan die teller hoor dit zou mij echt afschikken, was het eerste waar ik aan dacht toen ik je site opende

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de teller is weg! haha :D.
Zelf heb ik een aantal popup blockers draaien, dus heb ik er zelf weinig last van.

Maar eventjes terug naar het onderwerp:

Ja, het is lastig om zo een uren schatting te maken, ik ben zo een 30 uur bezig met een fotografie website. (dit wilt zeggen, dat ik een zooi foto's klein maak, en er op zet). Maar toch ben ik bang, dat als ik 300 euro vraag dat er mensen zullen weg gaan van wege mijn 'hoge' prijs. Omdat ik dit doe buiten school om, is het als een hobby van mij, dus alles is meegenomen!. Soms zie ik site's daar vragen ze 1250 euro voor! Dat vind ik persoonlijk weer veel te veel!.

Misschien dat er andere webdesigners hier op dit forum zitten, en die zouden willen vertellen hoeveel zij er voor vragen.. Wel leuk om te zien?..

Jordi.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT webpic :)

Zoals je het topic nu start, wordt het gezien als spam en is dat niet toegestaan hier op GoT. Als je wilt weten wat redelijk is om te vragen voor jouw werkzaamheden, dan denk ik dat je er goed aan doet eens in de search te duiken, wellicht dat je daar wat interessante topics over vind. Het onderwerp zelf is wel vaker aan bod gekomen.

Omdat dit topic als spam wordt gezien, gaat hij dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.