Toon posts:

Matrox Millenium G550 Low-Profile PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Loop hier tegen een probleem aan dat na verloop van tijd (werkstation staat 24/7 aan) het beeld allemaal strepen vertoond en niks meer leesbaar is. Hele beeld wordt gewoon zomaar vervormd.

Dit is al meerdere malen gebeurd, heb probleem al eerder gehad en toen was het een tijdje verholpen met een BIOS update en een driver update.

Maar het probleem komt gewoon weer terug, is geen nieuwe software of niks bij gekomen. Dus lijkt mij dat het ook niet conflicteerd met iets.

Kan het zijn dat videokaart te warm wordt en het niet meer aan kan en dan strepen gaat vertonen?

Hoor graag van jullie.

Gr. Emperador

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 10:01

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zo-ie-zo wat voor systeem praten we over? Zoals je zelf zegt is het de mogelijkheid dat je componenten gewoon te warm worden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat
En heb je ook al eens gekeken wat voor temps het eigenlijk zijn? Draai dus eens Speedfan of MotherBoard Manager. En voor je videokaart moet je even voelen, volgens mij zit er geen temp sensor op (weet het niet zeker).

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om een HP 7600 Pentium 4, maar als inderdaad de componenten te warm worden zal je er na opnieuw opstarten ook nog last van moeten hebben lijkt mij?

Want na opnieuw opstarten is er niks meer loos een aantal weken lang / maanden. Kan niet echt zeggen wanneer het probleem voorkomt.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hmm mogelijk ergens een slecht contact of misschien statische elektriciteit. Zit de PC op een geaard stopcontact?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.