Toon posts:

[Webalizer] gooit vorige maanden uit overzicht na herinstal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is het geval, een server met webalizer is geherinstalleerd. Webalizer draait weer en alle config/data en log files (ook van apache) van webalizer zijn weer zoals ze waren bij de laatste run. Dus webalizer.current en webalizer.hist plus alle gemaakte .html files. Na het opnieuw draaien van webalizer met

code:
1
/usr/bin/webalizer -p -n domeinnaam.nl -o /home/erik/www.domeinnaam.nl/HTML/statics  /var/log/httpd/access_log.domeinnaam.nl -N 2 -D webalizer.dns.cache

update hij alles netjes, behalve dat het maandoverzicht op de openingspagina (Summary by Month) alle maanden weg zijn behalve de huidige maand. In webalizer.hist blijven overigens wel alle maanden staan... !?

Iemand een idee hoe ik de vorige maanden weer terug kan krijgen in het overzicht?

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Apache logfiles worden natuurlijk ook niet altijd voor eeuwig bewaard; ik denk dat je vorige webalizer installatie een nette cache had met de voorgaande maanden, en die ben je nu kwijt.

vermoed ik

Verwijderd

Topicstarter
GX schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:06:
Apache logfiles worden natuurlijk ook niet altijd voor eeuwig bewaard; ik denk dat je vorige webalizer installatie een nette cache had met de voorgaande maanden, en die ben je nu kwijt.

vermoed ik
Maar er is niks verloren, de stats zijn geupdate tot bv 2 oktober, en de apachelogs beginnen nog ergens in september..... ook is de webalizer.hist en webalizer.current gewoon compleet...