Ik heb een Draytek Vigor 2700V en budgetphone.nl
Aangezien ik in Arnhem woon en budgetphone niet automatisch 026 voor het telefoon nr zet wil ik Digit Map gebruiken.
Dit krijg ik echter niet aan de praat op mijn vigor...
Alle telefoon nr's beginnen in Arnhem met een 3
Wat heb ik gedaan in digitmap:
1). prefix number: 3 / add op number: 026 (zodat het kengetal voor de 3 wordt gezet)
2). prefix number 3 / replace op number: 0263
in beide gevallen zou er automatisch 026 voorgezet moeten worden gevolgt door de rest van het net nr.
Echter werkt dit niet
Ik heb mijn firmware al geupgrade tot de voorlaatste firmware (laatste firmware is niet goed, klapt mijn lijn er om de 5 minuten uit) maar het werkt nog steeds niet.
Heeft iemand ook dit probleem (gehad) en wat hebben jullie er aan gedaan om het werkend te krijgen.
Aangezien ik in Arnhem woon en budgetphone niet automatisch 026 voor het telefoon nr zet wil ik Digit Map gebruiken.
Dit krijg ik echter niet aan de praat op mijn vigor...
Alle telefoon nr's beginnen in Arnhem met een 3
Wat heb ik gedaan in digitmap:
1). prefix number: 3 / add op number: 026 (zodat het kengetal voor de 3 wordt gezet)
2). prefix number 3 / replace op number: 0263
in beide gevallen zou er automatisch 026 voorgezet moeten worden gevolgt door de rest van het net nr.
Echter werkt dit niet
Ik heb mijn firmware al geupgrade tot de voorlaatste firmware (laatste firmware is niet goed, klapt mijn lijn er om de 5 minuten uit) maar het werkt nog steeds niet.
Heeft iemand ook dit probleem (gehad) en wat hebben jullie er aan gedaan om het werkend te krijgen.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)