Toon posts:

[XP] Updates doen het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb hier een computer die geen updates meer wil installeren en zoek dringend naar een oplossing, zonder herinstallatie.

Het probleem is dat het systeem geen automatisch updates wil installeren, hij vertikt het om de bestanden te downloaden. wanneer ik naar de site van windows update ga duurt het uren voordat hij de updates heeft gevonden, wanneer ze klaar zijn met downloaden zegt hij dat hij ze niet kan installeren. zonder foutcode of iets, gewoon helemaal niks. En begin een beetje mijn geduld te verliezen met die windos crap hier :P

Heb al op verschillende zoekmachines gezocht, google, alltheweb, msn.... Maar enige wat ik kan vinden zijn problemen met duidelijke foutcodes. Mja als ik die had dan zou ik dit topic niet aanmaken.

Zijn er mensen die iets dergelijks meegemaakt hebben? of de oplossing weten. ik kom er echt niet meer uit.

• Giga_Bjorn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
haal je "Temporary Internet Files" eens leeg en je Cookies dat doet bij mij nog wel eens wonderen bij Windows/Microsoft update

je kan ook dit nog proberen:
  • staat de tijd en datum wel goed
  • heb je een firewall aanstaan / zit je achter een proxy server
  • verwijder de windows update ActiveX component en herinstalleer hem via de windows update site weer deze staat in je windows map onder “downloaded program files” en dan moet je even proberen of je “WUWebcontrol Class” kan verwijderen

Ik zit niet links, ik zit niet rechts, ik zit recht achter voor mijn pc.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je ook een legale versie van Windows? Kan verschil maken.. ;)

Probeer ook de bovenstaand punten ja, kan veel uitmaken...