Toon posts:

Waar "Neverwinter Nights 2: Lawful Good CE (engels)" order?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een site of winkel waar ik Neverwinter Nights 2: Lawful Good Collector's Edition kan pre-orderen, maar helaas heb ik tot nu toe weinig kunnen ontdekken. Play had em in pre-order maar heeft em al op Sold Out staan. Ik heb via google gezocht, en de Duitse sites hebben em wel. Ik heb bij amazon.de nagevraagd maar zij geven aan dat hun uitgeleverde versie in het Duits zal zijn. Overige sites (Noorwegen, Zweden) weet ik al helemaal niet van of ze daar localized versies hebben. En Nederlandse heb ik tot nu toe al helemaal niet kunnen ontdekken (zelfs de gewone versie wordt niet overal aangekondigd).

Heeft iemand anders soms een site ontdekt waar je deze versie kan pre-orderen (dus Engelstalig alles en de Lawful Good Collector's Edition).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik kwam em zelf 's avonds tegen op de site van FRS. Dat zul je altijd zien, op de dag dat ik denk, ik post iets om het bij anderen na te vragen beginnen Nederlandse sites eindelijk wakker te worden.

(edit: En helaas dus duurder maar ja)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 22:25 ]

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:19
Let op, je komt niet in aamerking voor een pre-sales key als je via de nederlandse sites orderd maar enkel op de usa sites (en dan ook nog maar enkele en die zijn uitverkocht).
Ik heb atari (met name de sales afdeling) gemaild maar nog steeds nul op rekest gekregen (geen reply).
Ik (en velen met mij zie de forums bij bioware) heb het marketing team van atari al tot meedere malen enkele doodsverwensingen toegewenst voor de brei van onduidelijkheden.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Verwijderd

Topicstarter
Nibble schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:38:
Let op, je komt niet in aamerking voor een pre-sales key als je via de nederlandse sites orderd maar enkel op de usa sites (en dan ook nog maar enkele en die zijn uitverkocht).
Ik heb atari (met name de sales afdeling) gemaild maar nog steeds nul op rekest gekregen (geen reply).
Ik (en velen met mij zie de forums bij bioware) heb het marketing team van atari al tot meedere malen enkele doodsverwensingen toegewenst voor de brei van onduidelijkheden.
Uhm? Ik weet niet eens waar een pre-sales key voor zou moeten dienen...? Can you enlighten me?