Google index scan

Pagina: 1
Acties:

• Mr. Jibe
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kwam op het internet een aantal weken geleden een link tegen naar een pagina van google waarop je door het intypen van een url kan opvragen wanneer de google robots deze site het laatst gescand hebben en voor wanneer de volgende scan gepland staat. Ik heb een 10 tal dagen geleden een site toegevoegd aand e index van google maar google heeft deze nog niet opgenomen. Ik zou dus graag weten wanneer google van plan is deze site te scannen. Kan iemand die link voor mij terugvinden?

mvg,

Lieven

Verwijderd

Hier heb je alles wat je nodig hebt vermoed ik:
http://www.google.com/webmasters/

Verwijderd

een keer u site invoegen, en binnen de 3 maanden neemt google je site op, je kan het niet forceren:

http://www.google.nl/addurl/?continue=/addurl

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Het lijkt me sterk dat een website van alle andere website bij gaat houden hoe vaak Google langskomt. Dat zul je zelf met je statistieken pakket bij moeten houden.

Verwijderd

Google geeft niet aan waneer ze langskomen, wel waneer ze voor het laatst zijn geweest, wat ze vonden en wat je kan doen om ze zich meer thuis te laten voelen als ze weer eens langs komen.

even een account aanvragen en je sites toevoegen. werkt allemaal erg overzichtelijk en gemakkelijk.

voor eenmalig snel checken:
klik

• Mr. Jibe
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bedankt voor de antwoorden, dit was inderdaad hetgeen ik zocht. Ik meende mij te herinneren dat ook de volgende scan daarbij opgevraagd kon worden, maar dat blijkt niet te kloppen. 3 Maanden is vind ik wel een lange periode alvorens de site opgenomen wordt in de google scan.

grt,

Lieven

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Dan moet je zorgen dat je meer inkomende links krijgt en je content actueel houdt ;)

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Een onderwerp voor jou is het volgend topic:
[SEO] Tips & Trucs

Enne we zien je naam al naast je bericht. ;)
Pagina: 1