PSN: djmurcielago
Is het niet zo dat die 3 het aantal verschillende iBooks zijn en dan er daarvoor nog geen reviews zijn?
Dat verklaart nog niet waarom er een 3 staat en er maar 1 product terug komt wanneer je aangeeft dat je ook de producten zonder survey wilt zien.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
ik heb net de prijs van de macbook toegevoegd, en nu staat die er wel bij.
Nu nog ff uitzoeken hoe je de specs kunt wijzigen. Er is namelijk geen MacBook T2500 met combodrive te krijgen.
Nu nog ff uitzoeken hoe je de specs kunt wijzigen. Er is namelijk geen MacBook T2500 met combodrive te krijgen.
PSN: djmurcielago
Die 3 heeft te maken met het aantal producten waar een survey van is geplaatst, niet met het het aantal producten waar een survey over geschreven kan worden. Door als beoordeeling 'Geen' te selecteren en vervolgens te zoeken naar bijvoorbeeld 'macbook', worden alle pruducten met de ingevulde zoekwoorden weergegeven. In dit geval krijg ik http://tweakers.net/produ...cbook&catID=497&scoreMin= te zien, oftewel alle MacBooks al dan niet met een beoordeling.
Die zijn nu aangepast.Murcielago schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:15:
ik heb net de prijs van de macbook toegevoegd, en nu staat die er wel bij.
Pagina: 1