GmailGrowl + Adium Growl Probleem!

Pagina: 1
Acties:

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo!

Ik heb gisteren GmailGrowl notifier geprobeert (Niet het gewone programma, maar eentje die het bericht ook in een growl notificatie weergeeft). Echter werkte na de installatie de Adium notificatie van Growl niet meer. 1tje die ik toch wel erg belangrijk vind, en nu al mis!

Ik ben de hele ochtend bezig geweest met het opnieuw installeren van growl, adium, verwijderen van die GmailGrowl zooi. Maar ik krijg de adium notificaties niet meer in beeld. Het programma staat wel geregistreerd! 8)7

Nu hebik dus in mijn prullenmand het bestandje GmailGrowl.plugin staan (wat volgens mij dus Adium notificaties in de war gooit) maar ik kan deze niet verwijderen omdat hij in gebruik is. Nu wil ik hem wel verwijderen omdat ik denk (misschien hebben jullie andere oplossingen?! :*) ) dat hij de boosdoener is. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet "deactiveren" zodat ik hem wel kan verwijderen?!

Mochten jullie een andere oplossing voor het 1e probleem hebben (Adium die geen notificaties meer geeft :( ) leef je uit.. Hopelijk krijg ik het weer aan de praat! :X

Hmpf.. bovenstaande werkte dus niet.. iemand enig idee waar het dan aan kan liggen??

Hartelijk dank!

Jeroen

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenGans op 06-10-2006 09:32 ]

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 12:16
Secure Delete doet het bestandje wel weg dacht ik. Of eens rebooten.

This space intentionally left blank.

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
dot.K schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:21:
Secure Delete doet het bestandje wel weg dacht ik. Of eens rebooten.
Sorry.. maar ben pas geswitcht.. dus hoe doe je een "secure delete"?!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:41

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

in Finder menu.. 'leeg prullenmand veilig'

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Uit de Mac Help:
Even after you empty the Trash, deleted files may still be recovered by using special data-recovery software. To delete files so that they cannot be recovered, choose Finder > Secure Empty Trash. Files deleted in this way are completely overwritten by meaningless data. This may take some time, depending on the size of the file. To prevent the recovery of files you deleted previously, open Disk Utility (in Applications/Utilities), choose Help > Disk Utility Help, and search for help on erasing free disk space.
Dit heeft dus niets te maken met het in gebruik zijn van bestanden. Wanneer je exact wilt weten welk programma het bestand in gebruik heeft type je in de Terminal: "lsof|grep [bestandsnaam]" [bestandsnaam] is case-sensitive. Hierna zou je het proces kunnen killen mbv bijvoorbeeld de Activity Viewer.

Ik zou eerst proberen of je niet gewoon met behulp van uitloggen -> inloggen het bestand kunt vrijgeven.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard