Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

headset muziek en gebeld worden

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:? Hoe zit het met de headset die standaard wordt meegeleverd; Als je muziek aan het luisteren bent en je wordt gebeld, schakelt deze dan automatisch het muziekgeluid uit (en dat je vervolgens de ringtone hoort)? En kun je de telefoon dan ook middels de knop aan de headset opnemen? 8)7

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 15:25
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:00:
:? Hoe zit het met de headset die standaard wordt meegeleverd; Als je muziek aan het luisteren bent en je wordt gebeld, schakelt deze dan automatisch het muziekgeluid uit (en dat je vervolgens de ringtone hoort)? En kun je de telefoon dan ook middels de knop aan de headset opnemen? 8)7
Volgens mij werkt het meestal wel ongeveer op die manier, maar misschien kun je wat meer info geven over welke telefoon je het hebt. Er zijn er nogal veel.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 10:25
FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Lees dat eerst maar even door, over welke telefoon gaat het, welke headset. Zo kunnen we er niks mee :o

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
Ik heb een Sony Ericsson W810i met een headset. Als je gewoon muziek luistert en je wordt gebeld, kun je instellen of je je beltoon door je headset hoort of door de speaker van je telefoon. Je muziek houdt dan op met spelen en je kunt met het knopje wat aan de headset zit, opnemen.
Als je klaar bent met het gesprek, kan de ander de verbinding verbreken of jij met dezelfde knop als waar je het gesprek mee aannam. Je muziek speelt dan weer verder.

Verwijderd

Topicstarter
|:( O, excuus, stom, het gaat mij om de nokia N80. Ik heb m nog niet, maar wil m wel gaan aanschaffen. Wil echter wel zo'n headset en heb geen zin om die vervolgens nog weer los aan te schaffen, vandaar. Het zou gaan om een toestel met een Telfort abbo. :*)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik neem aan dat je bedoeling was deze vraag in het centrale topic te stellen :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.