Adobe Audition multitrack tijdlijn verkorten

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb een beetje ervaring met Cool Edit van vroeger, maar ben nu opvolger Adobe Audition aan het proberen. Heb veel ervaring met Premiere.

Maar ik zit met een erg irritant probleem. Door een keertje veel aan de rechterkant te selecteren vindt Audition nu dat mijn multi-track sporen ongeveer een uur zijn. Terwijl ik op de minuten en de secondes zit te werken. Een beetje vlot door m'n project heenscrollen is nu dus vrijwel onmogelijk, omdat het groene balkje erg klein is.

Ik word 'r een beetje gek van, want ik krijg al die lege ruimte rechts niet gewoon weggehaald. Zodat m'n project gewoon weer max 5 minuten is, ipv een uur!

Wie kan me helpen?

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

goh.. Lege stuk selecteren en dan je selectie verwijderen misschien?
Daar kan je zelf toch ook wel opkomen?

edit:
Nevermind.. Multitracksporen had je het over...
Ik dacht over een losse sample...

[ Voor 32% gewijzigd door xzenor op 06-10-2006 15:47 ]

Verwijderd

ik denk niet dat dat het oplost. in cool edit gaat het in elk geval zo:
boven de tracks staat een groene balk, als je daar met de muis op gaat staan kan je naar beneden scrollen om in te zoomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.socialdesignproject.com/webdesign/temp/cooledit.jpg

is audition de moeite waard trouwens? ik ben al jaren een groot cool edit 2 fan...

• looskuh
Thanks voor de screenshot, maar dat was natuurlijk mijn vraag niet.... :)

Misschien dat het voor de derde keer neerplakken van mijn vraag de vraag daadwerkelijk over kan laten komen?
Audition vindt dat mijn multi-track sporen ongeveer een uur zijn. [...] Daardoor is het het groene balkje erg klein.
VRAAG: Hoe verwijder ik lege tijd op de multitrack tijdlijn?

• looskuh
Schopje!

• looskuh
Ben bezig met het af-editten, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Audition kenners in de zaal? (Of misschien dan een tip voor een compleet ander programma? Want zo fijn vind ik 't eigenlijk niet werken in Multi-trackmode. In Premiere zou ik al lang klaar geweest zijn)
Pagina: 1