'Foutje' in jobs.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is dit het juiste forum? :?

Ik heb gezocht naar Oracle DBA in omgeving Zevenbergen met een straal van 30km: zie hier

Als je daarna op 30 km klikt krijg je het volgende:
Dit zijn de 3143 locaties waarin wij zoeken als we zoeken binnen 30 van zevenbergen
Volgens mij moet er achter die 30 nog km worden geplaatst, nu ziet het er raar uit. Overigens staat in de URL Miles=30, feitelijk gezien is dat natuurlijk niet juist. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:08

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
jobs.tweakers.net is de Adicio interface waar wij verder geen invloed op hebben (en het zoeken op afstand is daar gewoon broken); gebruik gewoon de search op http://tweakers.net/jobs ;)

Intentionally left blank

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Uit interesse: Waarom wordt jobs.tweakers.net niet doorgelinkt naar tweakers.net/jobs eigenlijk?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
Omdat voor sommige functionaliteit we nog steeds afhankelijk zijn van Adicio en dus moeten doorlinken naar jobs.tweakers.net

Persoonlijk zou ik overigens ook liever zien dat daar een ander domain aan gehangen zou worden, al is het alleen maar uit security overweging.

[ Voor 37% gewijzigd door crisp op 06-10-2006 08:48 ]

Intentionally left blank

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-02 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Betere zoekresultaten voor Oracle in 30km van Zevenbergen

Adicio kan in principe ook gewoon op tweakers.careercast.com bezocht worden zodat jobs.tweakers.net een redirect kan krijgen naar tweakers.net/jobs . De layout van de oude jobs.tweakers.net moet nog wel aangepast worden om te voorkomen dat mensen na het klikken op een sollicitatielink daar verder gaan surfen en stuiten op de lelijke layout en slechte zoekfunctionaliteit van Adicio.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De ads zullen wel staan blijven voor de Abo'ers?

edit:
Duidelijk. :)

[ Voor 20% gewijzigd door PD2JK op 06-10-2006 11:11 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-02 16:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Welke ads?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
Ik denk dat Prutz0r de ads op jobs.tweakers.net bedoelt, maar aangezien dat een externe site betreft is het niet mogelijk om daar rekening te houden met preferences die je op Tnet hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door crisp op 06-10-2006 11:07 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1