Kinders,
Ik en een vriend van me hebben een tijdje terug een mooie compaq deskpro gehaalt 2e hands voor 2 tientjes
We hebben dit rgapje aangeschaft om zo onze idee in los te gooien. De AudioNiggah Fo Sho pc te maken. Deze pc moet dienen als muziekserver pc en het idee erachter is een nobelprijs waard
We hebben er al heel wat me gedaan, jahaa. We gingen even shoppen bij de karwei die van 9 tot 9 open is
Onze eerste mod was de speakermod. We hebben 2 subwoofers (hier zie je een sub met een pokemon erop genaamd pikachu, zie em dansen
k moet zeggen, echt een kutbehuizing, zo kreupel als maar wat, maja tis een deskpro
Dus alles erin, wij bijna in onze broek doen vanwege het magnetisch veld, maar geen reden tot paniek, t loopt prima
Allemaal leuk en aardig he, het werkt
Volgende stap was het geheel spuiten, daarna hebben we er chrome handvaten nog erop gezet, zodat het geheel makkelijk te verplaatsen is

Ik ben me high quality foto's kwijt en heel wat video's dankzij microsoft
Mare we hebben nu wel iets heel vets gevonden, namelijk een 10,6 inch LCD schermpje
Dit zzal er dan ongeveer zo uit te komen zien
We hebben de pinout gevonden op het internet, kan max 640x480 aan maar da boeit nix, als we een leuke equilizer erop kenne pleuren en winniexp t doet zijn we al meer dan happy
Duss mensen more 2 come, LCD gaat er zo snel mogelijk in, misschien willen wat mensen op me school helpen qua leraren met het solderen van die pinout, want niet alles is ervan nog duidelijk
More 2 Come!
We hebben zelfs petjes met ons logo laten afdrukken, orginele promotie he, flat eric helpt ons erbij
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 21:54 ]