Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een oplossing van mijn probleem namelijk :
Als iedereen dood is in de server, en de volgende ronde word geladen krijg ik 2/3 seconden connection interrupted te zien. Dit is heel vaag, want de server draait op een AMD 3700+ 2048 mb Ram 250 gb 7200 RPM. Aan de hardware kan het niet liggen, omdat de server verder niet zwaar belast word. De server staat in redbus interhouse in amsterdam dus het zou een snel genoege internetlijn moeten zijn. Ik heb ook al geprobeerd om de com_hunkmegs in te stellen op 512 mb en 1024 mb, maar tevens zonder resultaat. Verder staan er geen mods of extra mappen op de server, hij is helemaal clean. Het rare is dat mapladen wel heel snel gaat, maar puur map_restart en een nieuwe ronde laden problemen geeft. Ik heb al veel gegoogled, maar vind niet veel over dit probleem, zelfs niet op de grote game-fora's zoals codboards en fpsadmin. Het gaat dus om het stukje game-initialization , wat traag laad :
45960 files in pk3 files
Sys_LoadDll(/tom/.callofduty/uo/game.mp.uo.i386.so)... failed
Sys_LoadDll(/home/tom/gamecreate/marco/uo/game.mp.uo.i386.so)... ok
Sys_LoadDll(game) found **vmMain** at 0x9662aac0
Sys_LoadDll(game) succeeded!
------- Game Initialization -------
gamename: CoD:United Offensive
gamedate: Feb 10 2005
0 teams with 0 entities
-----------------------------------
Hitch warning: 5242 msec frame time
Heeft iemand misschien enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een oplossing van mijn probleem namelijk :
Als iedereen dood is in de server, en de volgende ronde word geladen krijg ik 2/3 seconden connection interrupted te zien. Dit is heel vaag, want de server draait op een AMD 3700+ 2048 mb Ram 250 gb 7200 RPM. Aan de hardware kan het niet liggen, omdat de server verder niet zwaar belast word. De server staat in redbus interhouse in amsterdam dus het zou een snel genoege internetlijn moeten zijn. Ik heb ook al geprobeerd om de com_hunkmegs in te stellen op 512 mb en 1024 mb, maar tevens zonder resultaat. Verder staan er geen mods of extra mappen op de server, hij is helemaal clean. Het rare is dat mapladen wel heel snel gaat, maar puur map_restart en een nieuwe ronde laden problemen geeft. Ik heb al veel gegoogled, maar vind niet veel over dit probleem, zelfs niet op de grote game-fora's zoals codboards en fpsadmin. Het gaat dus om het stukje game-initialization , wat traag laad :
45960 files in pk3 files
Sys_LoadDll(/tom/.callofduty/uo/game.mp.uo.i386.so)... failed
Sys_LoadDll(/home/tom/gamecreate/marco/uo/game.mp.uo.i386.so)... ok
Sys_LoadDll(game) found **vmMain** at 0x9662aac0
Sys_LoadDll(game) succeeded!
------- Game Initialization -------
gamename: CoD:United Offensive
gamedate: Feb 10 2005
0 teams with 0 entities
Hitch warning: 5242 msec frame time
Heeft iemand misschien enig idee waar het aan zou kunnen liggen?