Hoi en welkom op GoT, pit
Hier op GoT, en in PRG in het bijzonder hechten we nogal aan een beetje eigen inzet en aan aantonen wat je al hebt geprobeerd en aan te geven wat er niet werkt. Dit is allemaal heel netjes omschreven in
Programming Beleid Quickstart. Deze vraag is nogal basic (hoewel ik, net als Afterlife, moet bekennen dat ik er ook even naar moest zoeken in het begin) en relatief simpel op te lossen door even te Googlen of de helpfile in te duiken.
Je topicstart is wat karig en voldoet niet aan een aantal punten uit de voorgenoemde quickstart. Omdat het je eerste post in
PRG is wil ik het voor deze keer nog wel door de vingers zien
Verder hoef je op GoT niet te groeten, wij tweakers groeten mekaar impliciet bij iedere post
Ik verzoek je daarom vriendelijk even de quickstart even door te nemen en die bij je volgende post in acht te nemen; verder rest me niets anders dan je ontzettend veel plezier hier toe te wensen op GoT
(Oh, en het is Visual Studio 2005 en daarmee kun je onder andere Visual Basic programmeren
vandaar de titelfix: Visual basic studio 2005 -> [VB2005] Verschil datums berekenen)
[
Voor 15% gewijzigd door
RobIII op 05-10-2006 23:09
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij