Toon posts:

Kabel televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

We zijn met een verhuizing bezig. Alleen in ons nieuwe huis is er op de zolder geen kabel aansluiting voor televisie of radio. In de rest van het huis wel.

We hebbe ndus kabel rv/radio in het nieuwe huis van casema (geen digitale tv) . maar hoe kan ik een draadloze verbinding leggen van beneden naar zolder?? ik dacht dat hier een zender en ontvanger voor was of werkt dit alleen met ditiale tv?

Ik heb al wat rondgezocht bij casema en google maar kan weinig vinden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat dacht je van een kabel trekken? Desnoods boor je gaten in het plafond en ga je via gootjes omhoog.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp wil jij je casema signaal draadloos naar boven sturen?

Als het voor jou een nieuw huis is, dan is het toch een kleine moeite om een kabel te trekken?

Mocht je daar zelf niet toe in staat zijn, dan is het altijd nog goedkoper om het laten te doen ipv een draadloze verbinding.
Er zijn inderdaad diverse draadloze voorzienen maar dat is puur om je signaal(wat normaal van dtv>tv of video>tv gaat door te sturen, dus niet je casema signaal.. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 19:54 . Reden: Exirion was me net voor :( ]

Verwijderd

Ik kan me wel in deze post vinden. Wij hebben een voor en achterhuis met tuin er tussen. Nou gaan we het voorhuis helemaal verbouwen dus moeten we in het achterhuis. Nou kan je het internet enzo wel doortrekken en draadloos maken. Maar hoe kan ik idd het tv draadloos maken. Of weet iemand of het makkelijk is om bij upc even adres te weizigen.
Doei!

• waxxzer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-03-2021
Ik zou ook een nieuwe kabel trekken, het liefst een beetje kwaliteitskabel natuurlijk anders kan je signaalverlies nogal groot worden. Mijn advies is dan ook om geen strandaard kant en klare bouwmarkt kabel te halen (toevallig heb ik op mijn werk nog een enorme wikkel tokenring-kabel liggen.....)

• waxxzer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-03-2021
Nieuw - TV Anywhere
Draadloos Kabel-TV kijken

Slechts 149 Eur + Gratis verzending
Mooie google-ad onder jouw post!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:14

jasjenl

Liab A Tymo

waxxzer schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:04:
[...]

Mooie google-ad onder jouw post!
Mja, ik kan zo'n tv-anywhere setje van Marmitek dus echt ten zeerste afraden. Ik heb zo'n geval voor mijn ouders gekocht, die op de slaapkamer ook tv wilden maar geen kabel wilden trekken. Eén en al ellende met dat ding: heel veel storingen in het beeld/geluid en heel vaak werkt het retour kanaal (wat gebruikt wordt voor het doorsturen van de afstandsbediening signalen) niet, wat er dus op neerkomt dat je niet meer kunt zappen. En de afstand die bij mijn ouders overbrugd moet worden is echt niet extreem: de zender staat beneden, de ontvanger op de verdieping er boven, al met al hooguit een afstand van zo'n 8 meter.

Ik zou ook gewoon een kabel trekken. Dat marmitek setje bij m'n ouders gaan we binnenkort ook gewoon door een vaste kabel vervangen: dat geeft beter beeld, werkt altijd en is ook nog eens veel goedkoper.
Pagina: 1