Ik zoek nu al een tijdje naar een gallery die ook kan 'sorteren' op keywords/tags. Ik wil voor mijn website, met daarop een groeiend aantal foto's, gebruikers niet dwingen alles te zoeken op basis van vaste mappen, maar op basis van keywords. Dus een foto heeft bijv. de keywords "vakantie, macro, nacht" en zal dus in zowel de 'dynamische gallery' op basis van 'vakantie', als in 'macro' en 'nacht' komen te staan, maar bijvoorbeeld niet in 'mensen'. Op basis van dit concept wil ik mijn foto's presenteren aan de gebruiker/bezoeker.
Nu is mijn probleem: ik ben zelf niet veel waard als programmeur en heb helaas te weinig tijd om een hele gallery uit de grond te stampen. Weet iemand een gallery/cms die een functie (of zeer vergelijkbaar) als de bovenstaande herbergt? Ik kan zelf niks vinden via o.a. google, maar koester toch hoop
Alvast bedankt voor de input,
daan
ps: liefst een opensource project, kan ik het integreren in een cms als modx of joomla.
Nu is mijn probleem: ik ben zelf niet veel waard als programmeur en heb helaas te weinig tijd om een hele gallery uit de grond te stampen. Weet iemand een gallery/cms die een functie (of zeer vergelijkbaar) als de bovenstaande herbergt? Ik kan zelf niks vinden via o.a. google, maar koester toch hoop
Alvast bedankt voor de input,
daan
ps: liefst een opensource project, kan ik het integreren in een cms als modx of joomla.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i