Toon posts:

beeldscherm verandert in onleesbare tekens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beeldscherm verandert plotseling in onleesbare tekens. Inmiddels heb ik een aantal zaken uitgesloten. Ik heb een ander beeldscherm gekocht, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn harde schijf geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd, het lijkt erger te zijn geworden.
Op mijn processor heb ik een nieuwe koeling geplaatst.
Niets lijkt te helpen. Iemand ervaring met dit probleem of weet iemand een mogelijke oorzaak?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 17:55 ]

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 04:43
andere videokaart geprobeert?

gang is alles

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar daar had ik inderdaad ook al aan gedacht. Maar ik ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft gehad. Ik ben het in ieder geval nog nergens tegen gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.sbohetdok.nl/upload/fotoalbums/eric/RIMG0004.JPG

Voorbeeldje

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het zo zie dan kan het je videokaart wel eens zijn (boot eens met een ander OS zoals een livelinux ding). Als je daar hetzelfde probleem hebt dan zou ik beginnen met je videokaart vervangen.

Verwijderd

Videokaart mischien oververhit ofzo, probeer eens een andere, en kijk wat hij dan doet

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ga een andere plaatsen. Als dat niet werkt, kom ik daar morgen op terug.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik nog vergeten ben te melden en dat vind ik merkwaardig, is dat het vooral tijdens internetten gebeurt. Met andere programma's, ook fotobewerkingsprogramma's heb ik eigenlijk nooit dat het beeldscherm groezelig wordt. Na het groezelig worden gaat de monitor spontaan uit. En soms gaat de monitor ineens uit.

Verwijderd

Al nagekeken op virussen en trojans en co?

Het lijkt me een probleem met fonts; niet met uw hardware.

Verwijderd

Topicstarter
Schijf heb ik geformatteerd, toen XP Professional geinstalleerd. Hitman Pro draai ik en AVG virusscanner. Hoe kom ik erachter dat het iets is met fonts? Eigenschappen van beeldscherm veranderen misschien?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:29:
Schijf heb ik geformatteerd, toen XP Professional geinstalleerd. Hitman Pro draai ik en AVG virusscanner. Hoe kom ik erachter dat het iets is met fonts? Eigenschappen van beeldscherm veranderen misschien?
Gewoon een ander font instellen?

Goedkoop bellen via VoIP

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het lijkt mij sterk dat het de fonts zijn, als na een verse herinstallatie het probleem weer de kop op steekt, of is die beredenatie compleet fout?
Pagina: 1