Toon posts:

past mATX erin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe kast kopen omdat ik nu een q-motion kast heb waar ik geen nieuwe voeding in kan stoppen. Ik heb op azerty de X-gear C888K+Huntkey LW-6400H, 400 Watt gezien, maar nu vraag ik me af of er in de X-gear C888K ook een mATX mobo past. Ik heb al op google en GoT gezocht, maar heb niks gevonden. Weet iemand of dat erin past? of een andere kast+voeding van maximaal €70?
Specs (misschien nodig voor voeding):
AMD64 3400+
XFX 6800XTreme (agp)
GigaByte GA-K8VM800M
1x 200gb maxtor
2x 512mb ddr1

Verwijderd

dat past erin, gewoon afstandsbusjes op een andere plek in je backplane schroeven. Hou er wel rekening mee dat een mATX bordje er nogal raar uit ziet in zo'n grote (verkijk je er niet op, het zijn betrekkelijk ruime cases) case met een window'tje erin.

Ik zou eerder iets zoeken dat toe is, gaat mooier ogen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:38:
dat past erin, gewoon afstandsbusjes op een andere plek in je backplane schroeven. Hou er wel rekening mee dat een mATX bordje er nogal raar uit ziet in zo'n grote (verkijk je er niet op, het zijn betrekkelijk ruime cases) case met een window'tje erin.

Ik zou eerder iets zoeken dat toe is, gaat mooier ogen.
Oke, bedankt. Ik ga denk ik over een half jaar upgraden naar gewoon ATX. En de voeding kan ook gewoon? omdat ik ook mATX voedingen zie, maar zijn die voor kleine kasten ofzo?

Verwijderd

mATX voedingen zijn gewoon qua vorm ietsjes kleiner, qua aansluitingen enzo maakt dat niets uit. Met een gewone voeding kan je gelijk welk moederbord voeden, dus je steekt in zo'n case ook best een ATX voeding (gelijk je van plan bent). Een mATX zal trouwens toch niet passen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 17:44 ]

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 14:06
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

Oke, bedankt. Ik ga denk ik over een half jaar upgraden naar gewoon ATX. En de voeding kan ook gewoon? omdat ik ook mATX voedingen zie, maar zijn die voor kleine kasten ofzo?
Voeding moet gewoon gaan ja :)

mss heb je hier wat aan :p specificaties voor mATX

clicky

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt ik weet genoeg :D
Pagina: 1