Toon posts:

DVD speler onder de 100 EURO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een DVD speler onder de 100 euro. De DVD speler moet DivX en DVD's ondersteunen (DVD+R/DVD+RW). Voor de rest is het afspelen van foto's ed meegenomen, maar niet noodzakelijk.

De Pioneer 939 kwam wel goed op mij over. De Philips 5960 zag er echter ook goed uit. Heeft iemand nog andere tips of ervaringen over deze spelers?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

Loop eens een electrozaak binnen :? Het stikt van de spelers voor bodemprijzen, en jij opent er een topic over... Zo moeilijk te vinden zijn ze niet hoor!

[ Voor 15% gewijzigd door Nik op 05-10-2006 17:28 ]

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 17:03
idd kom eens uit die luie bureaustoel van jou

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al lang in de winkel geweest. Ik vraag gewoon aanvullende ervaringen van tweakers. Wat is toch telkens het probleem met topics waarvan jij al genoeg kennis hebt? Als je niks te melden hebt zeg dan niks!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

Pardon, ik refereer naar de FAQ. Als je onderzoek gedaan hebt, ZEG DAT DAN! Ik kan het niet ruiken, of proeven, en ik heb ook geen blazen bol. Vertel dan ook eens wat je tot nu toe gevonden hebt, welke modellen je nog meer op het oog hebt, wat je belangrijk vind enz enz enz.

We zijn geen helpdesk of vraagbaak. Stel je voor dat ik voor iedere scheet die ik aankocht een topic moest openen, damn, wat een ellende. Tevens zie ik dat je al meerdere malen gewezen bent op de werking van GoT, misschien handig om je er eens in te verdiepen?

Alleen dan kunnen we je verder helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 05-10-2006 17:45 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
Heb je Kieskeurig.nl al eens gecheckt? Daar kun je een aardige vergelijking maken op basis van de eisen die jij stelt.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:17
bij de kruidvat/blokker hebben ze ook nog wel eens simpele dvdspelers met divx voor 40 eurie's ?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

kijken testen en vergelijken. van je stoel af de grote boze echte wereld in en je ogen en oren gebruiken! een overzichtje maken, wensen, plussen en minnen van verschillende types erin. een voorlopige keus maken. google op ervaringen / problemen en als je er DAN nog niet uitbent een topic openen lijkt me een prima volgorde
Pagina: 1