Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows profiel opeens leeg; virus of iets anders? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wilde vandaag op mijn pc inloggen maar toen ik dat deed kreeg ik iets met "Cannot load your documents" weet niet precies de melding iedegeval toen ik 2x op "OK" drukte ging ie inloggen maar ik was alles kwijt me achtergrond icontjes (een paar staan er nog) mail settings / cookies / history echt bijna alles gelukkig had ik een system restore point en is nu alles weer op zijn plek.

Maar nu heb ik geen "My Documents" folder alleen shared documents me documenten zijn nog wel beschikbaar via "C:\Documents and Settings\" dus mijn vragen:

1. Waarom was ik al mijn settings kwijt (ja en mijn pc is netjes afgesloten)
2. Hoe krijg ik My Documents weer terug

Want ik zat te denken aan een virus en mijn excuses als hij bij het verkeerde forum staat gepost

Dank u voor u tijd en moeite

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waarom denk je meteen aan een virus? Ik zou (ook) even kijken naar zaken zoals het per ongeluk hard verplaatsen (slepen) van directories en vooral of je HDD nog okay is.

Voor als het toch een virus is: lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten even door en geef aan de hand daarvan even wat extra info.

Dan pas ik ondertussen even je topictitel aan, want 'Virus of ...' in een forum dat Beveiliging & Virussen het is wat onzinnig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)