Ik wil graag mijn systeem letter veranderen want die is nu d en ik vind het makkelijke dat hij c is hoe kan ik dat doen.
Je kunt drive remapping van Citrix gebruiken maar volgens mij zitten bij Partition Magic en c.s. ook dat soort tools.
config. scherm --> systeem beheer --> computerbeheer --> schijfbeheer --> stationletter --> dan c veranderen naar E, dan D --> C en dan E-->D
[ Voor 7% gewijzigd door Opperhoof op 05-10-2006 16:48 ]
Soms.. ben ik te lief..
Rechtsklik op de betreffende schijf --> eigenschappen en voialla een witte balk met een knipperende cursor!
Ra-ra-ra wat meot ik doen?
( Nofi
Sucees
Hoezo laat
Rechtsklik op de betreffende schijf --> eigenschappen en voialla een witte balk met een knipperende cursor!
( Nofi
Sucees
Hoezo laat
[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 05-10-2006 16:48 ]
Dan doe je niets anders dan het label (de naam die eraan hang) veranderen.Tomino schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:48:
Soms.. ben ik te lief..
( Nofi![]()
Sucees
Zijn D schijf is dan echter nog steeds zijn D schijf.
Verder vraag ik me af of je de schijfletter waar het OS op dat moment op draait wel zo eenvoudig kan veranderen met diskmanagement.
[ Voor 14% gewijzigd door job op 05-10-2006 16:55 ]
Alleen het eerste antwoord is een goed antwoord. het gaat om de SYSTEEM partitie.Jazzy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:47:
Je kunt drive remapping van Citrix gebruiken maar volgens mij zitten bij Partition Magic en c.s. ook dat soort tools.
Standaard kan windows die niet veranderen. dat is voorbehouden aan thirth party tools zoals citrix drive remapping of partition magic.
gaat niet omdat het een systeem map is (windows) en omdat je er van opstart kun je de letter niet veranderen en de sleutel in het register veranderen ook. hoe kan ik dat in een keer verhelpen. dus letter vananderen en goede sleutels
Dat kan je niet en waarom kan je wel vinden door hier op GoT even te zoeken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()