Toon posts:

Meerdere kabelmodems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb even een vraag ik ben sinds een aantal dagen in een appartament gaan wonen in zandvoort alleen hebben ze hier 1 kabelaansluiting algemeen! Een andere bewoner heeft al een kabelinternet abo bij casema. En wij nu oowk is er een mogelijkheid om 2 kabelmodems op 1 hoofdkabel aansluiting te plaatsen? Zoja: hoe?!

Mvg,
Armando

Verwijderd

Probeer het eens met een splitter. Overal te koop tegenwoordig waar je vroeger naar een satellietboer moest. Maar ik denk dat je dit even bij Casema moet navragen.

offtopic:
Wat is er mis met een routertje kopen en de kosten delen ?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 15:31 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:30:
Probeer het eens met een splitter. Overal te koop tegenwoordig waar je vroeger naar een satellietboer moest.
Hij bedoeld denk ik 2 aparte kabel abbo's?

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

SB-02 van tratec

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:28:
Ik heb even een vraag ik ben sinds een aantal dagen in een appartament gaan wonen in zandvoort alleen hebben ze hier 1 kabelaansluiting algemeen! Een andere bewoner heeft al een kabelinternet abo bij casema. En wij nu oowk is er een mogelijkheid om 2 kabelmodems op 1 hoofdkabel aansluiting te plaatsen? Zoja: hoe?!
Nee, dat is niet mogelijk. Elke kabelmodem gebruikt op het netwerk dezelfde frequenties, ze zullen elkaar dus gaan storen.
Als de appartementen ook echt verschillende woningen zijn (apart huisnummer, eigen meterkast) dan heeft het volgens mij wel zin om contact op te nemen met Casema om een individuele kabelaansluiting proberen te regelen.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert